رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت

در جلسه‌ای با حضور مجموعه‌ای شهرداری یاسوج مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،عصر امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه  مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم حراست شهرداری یاسوج با مدیریت کیوان آشنا شهردار یاسوج، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی و مدیران جدید و قدیم حراست شهرداری یاسوج برگزار شد.

 

  شهردار شهر یاسوج به یکی از علت‌های برخی نارسایی‌ در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: مشکلات مالی و گره‌های مربوطه    سبب وقفه‌هایی مختلفی برای شهرداری شده است.

کیوان آشنا گفت: در طول ۸ سال گذشته آقای سید مسلم حسینیان در کسوت مدیر حراست شهرداری یاسوج نقش مهمی و فعالیت‌های خوبی داشتند که نهایتا در کسوت مدیر کل استاندار قرار گرفت. 

شهردار یاسوج ادامه داد: با تایید مراجع مربوطه آقای سید امیر علی مردای بعد از رفتن آقایان حسینیان در این مسئولیت قرار گرفت. 

وی با گلایه از برخی اظهارات مطرح شده مبنی  در شرایط مالی اشاره کرد و گفت: محدودیت‌ها سبب مشکلات مختلفی بر بدنی شهرداری شده است که گاهی به علت عدم شناخت نسبت به این موضوع نقدهایی حتی در سایت‌ها و شهروندان می‌شود.

 

وی ادامه داد: پرداخت ۷۰ میلیارد تومان حقوق معوقه همکاران، اجرای مصوبه‌های شورای ترافیک، رفع معارضات خیابان جمهوری اسلامی در حد ۹۰ درصد و مابقی موارد در شرایط حل و فصل است. 

آشنا گفت: احداث معبر در مجاورت بن‌سنجان به عرض ۱۵ متر در طرح تفصیلی موجود است که می‌طلبد مدیرکل راه و شهرسازی در این راستا همکاری لازم در خصوص تهیه نقشه و  طرح تفضیلی داشته باشد.

وی ادامه داد: رفع معارض قبرستان سادات خفر را داریم از جمله مواردی است که در برنامه داریم.

مدیر کل راه و شهرسازی در این جلسه با بیان اینکه خدمات در شهرداری گسترده است، گفت: خدماتی توسط شهرداری انجام می‌شود که شاید توسط مجموعه‌های دیگر انجام نمی‌شود.

 

راستا به ضرورت همکاری با شهرداری یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: برای همکاری با شهرداری آمادگی داریم.

 

راستا ادامه داد: از گنجه‌ای تا سرابتاوه شهرداری وظیفه خدمت دارد اما به علت مشکلات مالی این سازمان، خدمات با مشکل مواجه می‌شود.

 

سید مسلم حسینیان در این جلسه با بیان اینکه کارکنان شهرداری در همه عرصه‌های فرهنگی فعال بودند گفت: کارکنان شهرداری در حوزه ساخت موکب، در سطح شهر و مجاور شهر و حین خدمت مورد  حجمه قرار گرفتند.

 

مدیر سابق حراست شهرداری یاسوج ادامه داد: هر کسی دوره‌ای کوتاه را در شهرداری بگذراند می‌تواند مسئولیت‌های پرحجم‌تری و سخت‌تری را در آینده بر عهده بگیرد.

 مدیر جدید حراست شهرداری یاسوج گفت: از مجموعه شریف و پرتلاش راه و شهرسازی به مجموعه‌ای گسترده‌تر شهرداری یاسوج آمدیم و حضور چند روزه در شهرداری یاسوج از نزدیک زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری را مشاهده کردم. 

سید امیر علی مرادی گفت: امید داریم با همکاری و انسجام بتوانیم در جایگاه حراست شهرداری نقشی مهم و اثرگذار داشته باشیم.

گفتنی است مدیر جدید حراست شهرداری یاسوج مسئولیت‌های مختلفی همچون رئیس کمیته مبارزه با زمین خواری سازمان ملی زمین و مسکن، سرپرست بازرسی اداره کل راه و شهرسازی، معاون ریاست حقوقی اداره کل راه و شهرسازی را در کارنامه دارد.

انتهای خبر/

مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
مدیر حراست شهرداری یاسوج منصوب شد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار