رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
واکنشی به یک خبر؛

مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در واکنشی به خبر صبح زاگرس از آمادگی برای همکاری با شهردای یاسوج جهت توسعه شبکه هوشمند تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ در طی روزهای گذشته به اهمیت سیستم پایش تصویری در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان وشهری مهاجرپذیر پرداخت، شهری که هرساله و در ایام خاص همچون حضور گردشگران و آغاز شروع فعالیت مدارس با ترافیک همراه است.

در شرایط ترافیکی دوربین های پایش تصویری نقش مهمی می‌تواند در کاهش حجم ترافیک، تسهیل در رفت و آمد به ویژه در مناطق مرکزی شهر و افزایش امنیت و نظارت پلیس می‌تواند داشته باشد.

این خبر با تیتر شهر یاسوج فاقد سیستم پایش تصویری منتشر شد و با توجه به اینکه  متولی پایش تصویری شهرداری شهر یاسوج بود خوستار تعیین تکلیف این موضوع از ناحیه شهرداری شد(سابقه خبر).

بعد از انتشار این خبر، مخابرات کهگیلویه و بویراحمد که یکی از ارگان‌های مهم در توسعه سیستم هوشمند تصویری است و باید در این رابطه نقش آفرینی کند در گفتگو با خبرنگار ما  به آمادگی برای همکاری با مجموعه شهرداری تاکید کردند و سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد  گفت: همه ماباید در قبال توسعه ی شهرمسئول باشیم، چرا که یاسوج متعلق به همه هست و تک به تک شهروندان باید در ساختن این شهرسهیم باشند ومخابرات منطقه این آمادگی را دارد جهت تحقق این مهم از هیچ حمایتی دریغ ننماید.


سید محمد هادی امیری به ضرورت تجهیز شهریاسوج به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛ مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند این آمادگی را دارد که نقطه به نقطه مرکز استان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری مجهز نماید.


سرپرست مخابرات منطقه گفت؛ فیبر نوری و نگهداری آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

گفتنی است پیش‌تر مجموعه مخابرات استان برای توسعه فیبر نوری در شهر سی‌سخت برای سیستم پایش تصویری اعلام آمادگی کرده بودند و توسعه این موضوع نیازمند همکاری‌های شهرداری‌های در این شهرها است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار