رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
پیگیری یک مطالبه؛

روشنایی محورهای ارتباطی سبب کاهش حوادث و سوانح خواهد شد و دراین‌ارتباط یکی از این محورها پل زردک و تقاطع آن در محور کمربندی یاسوج - شیراز است که شهروندان خواهان بررسی مشکلات آن شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز، سوانح جاده‌ای و تلفات منجر به مرگ را کاهش خواهد داد و رانندگان با ایمنی خاطر از این محورها عبور می‌کنند. 

نقاط حادثه‌خیز موارد مختلفی را شامل می‌شود که از جمله مهم‌ترین موارد می‌توان به نبود روشنایی، نداشتن گاردریل، پیچ‌های خطرناک، عدم خط‌کشی و... است.

در این‌ رابطه یکی از محورهایی که دارای موارد حادثه‌خیزی بوده، پل زردک و تقاطع این پل در کمربندی یاسوج - شیراز است.

طبق اظهارات صورت‌گرفته، در این محور روشنایی وجود ندارد و نبود آن می‌تواند سبب تصادف شده و جان شهروندان را با خطر مواجه کند.

در این اظهارات مشکلات روشنایی با گلایه‌های مختلف همراه شده  و افراد خواهان پاسخگویی متولیان مربوطه شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: پل زردک و تقاطع پل از سمت کمربندی آن  روشنایی دارد.

حمیدرضا پیمانجو ادامه داد: مشکلات مختلف مردمی پیگیری  و از این محور بازدید صورت خواهد گرفت و اگر مشکلی باشد، پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکاران در اداره راهداری از این محور بازدید خواهند کرد گفت: اگر در این بازدیدها لامپی دچار سوختگی شده یا مشکلی رخ‌داده باشد، تلاش می‌شود مشکل برطرف شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار