رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل استاندارد کهگیلویه وبویراحمدمطرح کرد:

مدیرکل استاندارد استان از کشف برنج آفت زده در انبار مواد غذایی یکی از فروشگاه‌های معتبر در استان خبر داد.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه خبری تحیلیلی صبح زاگرس، در خصوص ماجرای برنج‌های آفت زده در یکی از فروشگاه‌های معتبر یاسوج گفت: به همراه دستگاه‌های نظارتی از جمله معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از برخی انبارها و مغازه‌های سطح شهر یاسوج بازدیدی داشتیم که یکی از فروشگاه‌های مواد غذایی معروف استان، اصول اساسی استاندارد مثلا رطوبت سنجی، فاصله از زمین، تهویه مناسب و سایر موراد را برای نگهداری مواد غذایی رعایت نکرده بود و بخش زیادی از مواد غذایی از جمله برنج این انبار و فروشگاه به آفت آلوده شده بود.

حسینیان در خصوص اضافه شدن نمک به این برنج‌ها نیز گفت: این نمک برای آفت نزدن برنج بود اما از نگاه برخی دوستان برای افزایش وزن بوده، اما اینگونه نیست و برای جلوگیری از آفت بوده اما در هر صورت این برنج قابلیت استفاده نداشت.

وی  افزود: برخی از کار که به اداره استاندارد مرتبط بود انجام شد و بخشی از کالاهای مورد نظر در محل توقیف شد و در زمینه نیز بهداشت و پلیس اقتصادی استان نیز ورود پیدا کرد.

مدیرکل استاندارد استان گفت: در محل بازدید 60 کیسه 10 کیلویی برنج کشف شد، اما طبق شنیده‌ها در انبار دیگرشان بیش از این مقدار بوده که پیگیری‌های لازم انجام شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار