رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری سوژه مردمی؛

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به کمبود دارو در داروخانه بیمارستان شهید بهشتی واکنش نشان داد.

به گزارش صبح زاگرس، یکی از موارد مهم و ضروری در هر بیمارستان وجود داروخانه مجهزاست، داروخانه‌ای که وقتی پزشک معالج دارویی تجویز می کند همراه بیمار به راحتی بتواند آن را تهیه کند نه اینکه ساعت ۳ شب آواره داروخانه های دیگر شود تا بتواند داروی مورد نیاز را تهیه کند.


در چند روز اخیر برخی از مخاطبان این پایگاه خبری در تماس با خبرنگار ما از نبود و کمبود برخی از داروها در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گلایه مند بودند.


این فرد که چند روز قبل به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مراجعه کرده بود گفت: چندین نسخه در چند روز اخیر توسط پزشکان برای ما نوشته شده اما هیچدام از داروها در داروخانه بیمارستان پیدا شد و مجبور شدیم به داروخانه های دیگر مراجعه کنیم.


وی ادامه داد: این موضوع فقط مشکل من نبود و چندین نفر دیگر مراجعه کردند بودند و دست خالی بازگشتند.


در این خصوص با رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت و گویی داشتیم که در زیر آمده است

 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: اینکه بگوییم دارویی در داروخانه اصلا وجود ندارد درست نیست، برخی از داروها حالت جیره بندی دارند مثلا داروی دگزامتازون هفته ای ۴۰ تا به ما می‌دهند و در اين صورت اولويت با بيمارانی است كه در بيمارستان بستری هستند.

 

وفاپور بيان كرد: داروخانه بيمارستان شهيد بهشتی ياسوج يكی از داروخانه‌های مرجع استان است و حیي داروی بيماران خاص در اين داروخانه وجود دارد، برخي داروها مثلا دگزامتازون و ويتامين سي به مقدار زيادی توسط پزشكان عمومی تجويز می شود و برخی بيماران اصرار به تجويز آمپول دارند.

 

وی افزود: اين موضوع را با مسئول داروخانه بيمارستان مطرح و بررسي مي كنم كه ببینیم آيا مشكلي هست يا خير. 

 

وفاپور افزود: ما كمبود دارو در داروخانه نداريم و مريض هايی كه ريسك بالايی داشته باشند را نيز سريع بستری مي‌كنيم.

 انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار