رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری سوژه‌های مردمی:

در پی قطعی چندین‌باره برق در بخش‌های از شهرلنده، شهروندان از قطعی‌های مکرر امروز نارضایتی خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» قطعی‌های مکرر و بی‌برنامه برق در شهرلنده همچنان ادامه دارد و این مسئله در حالی بوده که هیچ‌ گونه جدول قطعی با برنامه برق اعلام نشده است. 

گرمای بی‌سابقه امسال در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد باعث ایجاد نوسانات زیادی در سیستم برق رسانی کشور شده است، گاهی قطعی‌های مکرر برق در نقاط مختلف باعث خراب‌شدن وسایل برقی مشترکین از جمله مشترکین خانگی شده است.

 قطعی مکرر برق از روز گذشته در چندین نوبت تا به امروز شهروندان قسمتی از شهرلنده را کلافه کرده و ازآنجاکه جدول خاموشی‌ها نیز طبق برنامه اجرا نمی‌شود مردم را سردرگم و متضرر کرده است.

قطع برق، داد شهروندان لنده‌ای را درآورد

از صبح امروز بیش از چهار بار قطعی برق در تایم‌های زمانی کوتاه‌مدت و بلندمدت و بدون برنامه باعث گلایه‌مندی شدید شهروندان و ساکنین مناطق قطع شده را در پی داشته است که حتی برخی از بیماران که مشکلات تنفسی دارند و با دستگاه اکسیژن برقی برای ادامه حیات خود نیاز دارند باعث شده که  هم بیمار و هم دستگاه اکسیژن‌ساز دچار مشکلات اساسی شوند.

این خاموشی‌های پی‌درپی برای مردم، کسبه و تولیدی‌ها، مشکلات زیادی به وجود آورده است و نکته دیگری که سبب کلافگی مردم شده جدول خاموشی است که به‌صورت روزانه از طرف اداره برق این خاموشی‌ها درگذشته اعلام می‌شد، اما در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

قطع برق، داد شهروندان لنده‌ای را درآورد

شهرستان لنده گرم‌ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد است که شهروندان و ساکنین این شهر تا نیمه اول مهرماه نیز ناچار به استفاده از کولر و وسایل خنک‌کننده هستند و قطعی برق باعث افزایش سطح نگرانی و گلایه‌مندی شهروندان است.

قطع برق، داد شهروندان لنده‌ای را درآورد

رئیس اداره برق شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: قطعی سه ساعته روز گذشته قطعی با برنامه بوده است که از سوی استان هماهنگ شده بود.

البرز مددی گفت: از صبح امروز متاسفانه یک دستگاه ترانسفورماتور در مسیر خط دوم لنده به دلیل افزایش بار از دسترس خارج شد و این مسئله باعث قطعی چندین‌ باره برق شده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز در چندین نوبت شاهد قطعی برق در طول خط خیابان‌های شهید مطهری، سادات، بخش موگرمون هستیم که همکاران بنده در طول مسیر به دنبال رفع عیب هستند.

رئیس اداره برق شهرستان لنده از همه شهروندان به واسطه قطعی‌های امروز که بی‌برنامه و ناشی از برخی حوادث بوده است عذرخواهی کرد.

انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار