رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-27 18:47 شماره خبر : 1740 https://sobhezagros.ir/short/VwDYN 0
در پی تشییع باشکوه شهدای گمنام مطرح شد؛

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان استان در پی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام، قدردانی و تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور باشکوه مردم استان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با صدور پیامی از این حضور حماسی و باشکوه قدردانی و تجلیل کرد.

 

متن پیام سردار حمید خرم‌دل به شرح زیر است:

 

«اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند؛ این نهال نظام، موردتهاجم طوفان‌های سخت بود.»

 مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان حماسه‌سازان و ایثارگرانی که بیشترین تعداد شهدا نسبت به جمعیت را در سطح کشور دارند، با استقبال بی‌نظیر خود از شهدای گمنام به‌خوبی نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت در وجود آن‌ها زنده و پایدار بوده و به آرمان‌های شهدا اعتقاد راسخ دارند.

 

بی‌شک استقبال باشکوه مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد در تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف استان و تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این دیار شهید‌پرور افزود.

 

حضور باشکوه و حماسی و پرشور شما مردم غیور، سلحشور، ولایتمدار و دوستدار ایران اسلامی در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهدای گمنام در سطح استان بار دیگر ثابت کرد شما قدرشناس  همه‌کسانی  هستید که جان‌عزیز خود را در راه استقلال، امنیت و حفظ یکپارچگی میهن اسلامی از دست داده‌اند و نشان دادید یاد و خاطره شهیدان، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفع مقدس برای همیشه در اذهان  نسل‌های مختلف زنده و جاوید خواهد ماند.

 

در پایان از زحمات و تلاش‌های همه عزیزانی که در مراسم این سه شهید بزرگوار حضور داشتند تقدیر و تشکر نموده و برای همه شما مردم شریف اجری اخروی و طول عمر باارزش  از خداوند متعال خواستارم.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار