رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 07:55 شماره خبر : 7999 https://sobhezagros.ir/short/4a5Ld 0
صبح زاگرس بررسی می‌کند؛

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و گاز در استان داریم که هر ۳۸ جایگاه فعال هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»پمپ بنزین یا جایگاه سوخت محلی است که سوخت و روان‌سازها را برای خودروها عرضه می‌کند؛ در کشورها و زبان‌های مختلف به اسامی گوناگون مثل پمپ بنزین، پمپ گاز، ایستگاه گاز یا ایستگاه سرویس نامیده می‌شود.

سالار خشایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت:  ۳۸ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و گاز در استان داریم که هر ۳۸ جایگاه فعال هستند و خدمات‌رسانی می‌کنند مگر در چند دقیقه که لحظه تغییر شیفت است ممکن است راننده کمی معطل شود، یکی از استان‌هایی هستیم که در خصوص سوخت‌رسانی و ذخیره هیچ مشکلی نداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جایگاه‌ها دو نوع سوخت‌گیری انجام می‌شود یکی با کارت شخصی و نرخ ۱۵۰۰ تومانی است و دومی با کارت سوخت خود جایگاه انجام می‌شود که  انتظار داریم مردم برای سوخت‌گیری از کارت شخصی خود استفاده کنند چرا که این کارت‌ها علاوه بر شصت لیتر با نرخ ۱۵۰۰ تومانی ۱۰۰ لیتر نیز بنزین به صورت ماهانه با نرخ ۳ هزار تومانی در این کارت‌ها شارژ می‌شود کارت جایگاه بیشتر برای موارد ضروری به کار برده می‌شود.

وی در خصوص بدهی جایگاه‌داران گفت: جایگاه سوخت بدهکار در استان نداریم اگر جایگاه بدهکار هم داشته باشیم باعث تعطیلی آن جایگاه نخواهد شد.

خشایی در خصوص حمله سایبری که به پمپ بنزین‌های کشور شد، گفت: اولین استانی بودیم که جایگاه‌ها خیلی سریع پای کار آمدند و مشکل حل شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار