رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرماندارلنده خبرداد:

فرماندار شهرستان لنده گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه مسیر لنده به دهدشت بدون مصوبه شورای حمل‌ونقل شهرستان غیرقانونی است و با عاملین برخورد قاطع خواهد شد.

جلال دانش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص افزایش خودسرانه کرایه لنده به دهدشت گفت: بر اساس قانون هرگونه افزایش نرخ کرایه خودروهای برون‌شهری و درون‌شهری تنها با مجوز شورای حمل نقل شهرستان لنده قابلیت اجرایی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان لنده گفت: افزایش خودسرانه نرخ کرایه خودروهای برون‌شهری بدون مجوز شورای حمل نقل شهرستان کاملاً غیرقانونی است.

وی افزود: این شورا متشکل از فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صمت، اداره کار و رفاه، اداره تعزیرات حکومتی و بخشداری و شهرداری هستند که روند تعیین نرخ را در شهرستان‌ها تعیین می‌کنند.

دانش تأکید کرد: در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری و آژانس‌ها نیز شهرداری و شورای اسلامی شهر مرجع تعیین نرخ هستند که باید این مهم نیز به تصویب برسد که تا کنون هیچ‌گونه تعین نرخی صورت نگرفته است.

گفتنی است کرایه لنده - دهدشت تا کنون ۴۵۰ هزار ریال بود که جدیداً نرخ تعینی از سوی اتحادیه رانندگان به ۶۰۰ هزار ریال افزایش پیدا کرده است.

انتهای خبر 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار