رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-23 23:09 شماره خبر : 1687 https://sobhezagros.ir/short/NYykN 0
پس از ماه ها ادامه دارد؛

پس از ماهها همچنان غیبت شهرداری یاسوج در پنجره ملی خدمات دولت به عنوان یک نهاد پر ترافیک شهری مشهود و علنی است..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دولت الکترونیکی به معنای مکانیزاسیون اقدامات داخلی سازمان‌ها، اتوماسیون اداری، ایجاد وب‌سایت اطلاع‌رسانی، احداث مرکز داده و یا خرید تجهیزات گران‌قیمت سخت‌افزاری بدون توجیه اقتصادی نیست، بلکه تعامل‌پذیری دستگاه‌ها شامل اتصال و تبادل را معنا می‌دهد؛ بنابراین دولت سیزدهم در راستای ارائه خدمات دولت به صورت هوشمند گام‌های بلندی برداشته و آن را به یک تکلیف قانونی برای همه دستگاه‌ها تبدیل کرده است.

 

در واقع همراه داشتن انبوهی از اصل و کپی‌های مدارک شناسایی و هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، اساسنامه، آگهی تغییرات شرکت‌ها و وکالت‌نامه‌های اداری همواره یکی از معضلات اصلی انجام کارهای اداری به شمار می‌رود. به همین دلیل در سال‌های گذشته، استقرار پنجره واحد در حوزه‌های مختلف از جمله موضوعاتی است که مورد توجه دولت‌مردان قرار گرفته است.

 

امروزه، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با ارائه صدها خدمت، مردم را بی‌نیاز از تبادلات کاغذی کرده است و سکوهای داخلی، هر روز نقش پر رنگ‌تری را در اقتصاد دیجیتال کشور به خود اختصاص می‌دهند.

 

تمامی این موضوعات مطرح شده در حالی است که شهرداری یاسوج به عنوان یکی از پرترافیک ترین نهادهای خدمت رسانی به شهروندان هنوز به این درگاه متصل نشده است و مشخص نیست مدیران این نهاد چه زمانی اقدام به اتصال اینشهرداری به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خواهند کرد.

 

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار