رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-02 18:40 شماره خبر : 3684 https://sobhezagros.ir/short/NDxr3 0
جانشین ناحیه مقاومت بسیج باشت:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج باشت گفت:با وجود اینکه منطقه غرب آسیا و خاورمیانه با چالش های امنیتی فراوانی روبه رو است، مرزهای داخلی جمهوری اسلامی ایران از امنیت و اقتدار پایدار برخوردار باشد.

 
سید عبد الوهاب عبدی پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است  با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی با درایت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) تأسیس شد و مولد این انقلاب است.همزمان با  پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری، ایستادگی و جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی شکل گرفت، که بعداً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام گرفت.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج باشت افزود : ایران برخلاف بقیه کشورهایی که بدون اتکا به ارکان قدرت در داخل برای دستیابی به امنیت ملی تمایل دارند در فرایند اتحاد و ائتلاف با چند قدرت خارجی حضور پیدا کنند، کاملا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی متکی است.

وی بیان کرد: همین مساله باعث شده با وجود اینکه منطقه غرب آسیا و خاورمیانه با چالش های امنیتی فراوانی روبه رو است، مرزهای داخلی جمهوری اسلامی ایران از امنیت و اقتدار پایدار برخوردار باشد. 

عبدی پور اظهار داشت: یکی از چالش هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن روبه رو بوده و خواهد بود، تلاش دشمن در ایجاد بحران داخلی است. از اوایل انقلاب تاکنون رشته های به هم پیوسته ای از توطئه ها و بحران ها از سوی دشمنان داخلی و خارجی با هدف براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران  شکل گرفته است.

وی به مردم مظلوم فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم که اسرائیل و استکبار جهانی با لشکرکشی و بکارگیری مدرنترین سلاح‌ها، زنان و کودکان و مردم بی دفاع فلسطین و غزه را به خاک و خون می‌کشند و این رژیم غاصب صهیونیستی حتی آب را بر روی مردم بست که این امر یادآور کربلا و شعب ابیطالب است و دستان پلید استکبار جهانی نیز با این جنایات بیش از پیش نمایان شد

عبدی پور افزود : در طی اتفاقات اخیر  در منطقه،  شامگاه ۲۶ فروردین به وقت محلی در واکنش به حمله هوایی اسرايیل سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد، رژیم صهیونیستی ناچار شد هر آنچه خود و شرکای دیگرش داشتند را برای دفاع در برابر حمله  ایران بکار بگیرد که همین، موجب افشای اطلاعات مختلفی از توان عملیاتی آنها شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار