رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج خبر داد:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: فاز دوم بیمارستان شهر چرام با قراردادی به مبلغ 92 میلیارد و 300 میلیون تومان بسته شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با حضور نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه، فرماندار چرام و جمعی از مسئولان شهرستانی از پروژه بیمارستان شهر چرام بازدید شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این برنامه گفت: این پروژه ای بود که در سال 1395 شروع شد که پس از آن توقفی داشت و الان با مساعدت وزارت بهداشت و سفر دوم ریاست جمهوری به استان توانستیم اعتبار این پروژه را برای شروع فاز دوم فراهم کنیم 

این بیمارستان داری بخش های مختلف اطفال، داخلی، جراحی، زنان و قلب است با راه اندازی این بیمارستان بخش زیادی از مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستان مرتفع می شود

در سفر دور دوم ریاست جموری اعتباری در حدود 100 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داده شده است که هم از اعتبارات نفت و هم از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه است که بخشی از اعتبارات تخصیص یافته است.

نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ در این برنامه گفت: خوشبختانه به پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی فاز دوم به زودی آغاز می شود.

سید محمد موحد افزود: امیداوریم که عملیات اجرایی قبل از مدت تعیین شده در قرارداد تمام شود و ما قول دادیم که در صورتی مشکلات اداری وجود داشته باشد با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آن را مرتفع نماییم که پیمانکار در مسیر اجرای پروژه مکشلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به زودی بخش دیالیز شهرستان راه اندازی می شود، گفت: به زودی دستگاه های دیالیز به شهرستان منتقل و این بخش راه اندازی می شود که با این کار مشکلات تعداد زیادی از بیماران دیالیزی شهرستان مرتفع می شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید از پروژه بیمارستان شهر چرام گفت: پروژه عمرانی بیمارستان 32 تخت خوابی شهر چرام با زیربنای 4 هزار و 654 متر مربع که فاز اول با 25 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار حدود 25 میلیارد تومان به پایان رسیده است.

ابوالفضل دهبانی زاده افزود: فاز دوم آن با قراردادی به مبلغ 92 میلیارد و 300 میلیون تومان بسته شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم بعد از اتمام فاز دوم پروژه پیشرفت 80 تا 85 درصدی داشته و فقط دستگاه های نصبی و تاسیسات مانده باشد هر چند با توجه به اینکه برای تاسیسات و دستگاه های نصبی مورد نیاز پروژه بیمارستان اعتبار زیادی احتیاج دارد.

دهبانی زاده با بیان اینکه انتظار داریم که فاز دوم بیمارستان چرام در مدت 24 ماه به پایان برسد، گفت: پس از اتمام عملیات اجرایی بیمارستان در بحث تامین تاسیسات و دستگاه های مورد نیاز و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز سعی می شود که در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

وی عنوان کرد: در بحث سایر پروژه های عمرانی شهرستان پایگاه اورژانس 115 شهرستان چرام را در دستور کار داریم که با زیربنای 120 متر به صورت امانی در حال انجام است. 

دهبانی زاده گفت: مناقصه خانه بهداشت روستای بلدان برگزار شده و پیمانکار مشخص شده که به زودی قرارداد بسته و عملیات اجرایی آغاز می شود که امیدوارم با بهره برداری از این پروژه های عمرانی خدمات درمانی و بهداشتی مناسبی به شهروندان چرام ارائه شود.

وی با بیان اینکه بخش دوم مباحث انجام شده در زمینه مشکلات شبکه بهداشت شهرستان، تجهیزات، تامین مالی و نیروی انسانی بوده، بیان کرد: طبق قول ریاست دانشگاه قول دادند چندین دستگاه دیالیز برای راه اندازی بخش دیالیز شهرستان چرام در نظر گرفته شده که به زودی به شهرستان منتقل می شوند.

دهبانی زاده افزود: هزینه تعمیر یک دستگاه آمبولانس شهرستان که از درخواست های رئیس شبکه بهداشت شهرستان بود نیز پرداخت می شود.

انتهای پیام/

عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان چرام آغاز می‌شود
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار