رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-12 10:07 شماره خبر : 2308 https://sobhezagros.ir/short/eGkaX 0
توصیه‌ای دلسوزانه به استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد؛

با تدابیر مدیریتی می‌توان نکاتی را در خصوص انتخابات پیش رو مدیریت کرد تا اگر مسئله‌ای در این خصوص نیز وجود دارد به‌خوبی پشت سر گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اکبر جوادی - این روزها خبرها و زمزمه‌های گسترده‌ای از عزل برخی مدیران و فرمانداران به گوش می‌رسد، علت‌های مختلفی برای این عزل‌ها بیان‌شده است، از ناکارآمدی گرفته تا عدم همخوانی با سیاست‌های دولت و دیگر دلایلی که در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی بیان‌شده است.

فارغ از این مقوله که علت چیست و فرصت پرداختن به آن‌هم در این مجال نیست، اما به‌هرحال تعیین زمان برای این تغییر مدیریت‌ها فرضیه‌ای بسیار مهم است که باید در جای خود به آن پرداخته شود.

شور انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رو به فزونی است، هرگونه تغییری در این برهه زمانی می‌تواند منجر به یک واپس‌گرایی در حوزه اجرا شود، بنابراین می‌بایست این‌گونه تغییرات به بعد از زمان انتخابات موکول شود.

اگرچه به‌هرحال با تدابیر مدیریتی می‌توان نکاتی را در خصوص انتخابات پیش رو مدیریت کرد تا اگر مسئله ای در این خصوص نیز وجود دارد به‌خوبی پشت سر گذاشته شود و مثل همیشه استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در عرصه انتخابات در معیارهای مختلفش باشد.

بنابراین امید که استاندار محترم این نکات را به‌عنوان یک مسئله دلسوزانه دریافت کند و با یک انسجام مراقب این‌گونه مطالب باشد و از این برهه زمانی با درایت کامل عبور کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار