رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری‌های صبح زاگرس جواب داد؛

باوجود حجم زیاد تردد خودرو در جاده مادوان بخشی از بلوار این منطقه به دلیل عدم عریض سازی با مشکلاتی مواجه بوده که با پیگیری‌های این پایگاه خبری این مشکل در حال برطرف شدن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، احداث پل‌های درون‌شهری برای عریض‌تر شدن جاده ها و همچنین تردد راحت‌تر خودروها یکی از اصول استاندارسازی و توسعه‌ای زیرساخت‌های شهری حساب می‌شود، بااین‌وجود این موضوع در استان کهگیلویه وبویراحمد در برخی مناطق به‌کلی فراموش‌شده است.

جاده‌های درون‌شهری با عرض کم می‌تواند باعث بروز حوادثی هم چون شاخ‌به‌شاخ شدن وسایل نقلیه و برخورد خودرو با عابرین پیاده شود.

شهر مادوان یکی از مناطق با تراکم جمعیتی بالا در حاشیه مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قلمداد می‌شود که به دلیل حجم زیاد ورود مهاجر به این شهر در دهه اخیر با رشد روزافزون جمعیت روبه‌رو بوده است و همین موضع باعث شده زیرساخت‌های لازم برای آن به‌درستی رعایت نشود.

یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها در یک شهر دارای استاندارهای توسعه‌ای وجود راه‌های عریض است که متأسفانه در برخی از نقاط شهری مادوان به دلیل عرض کم جاده حتی یک وسیله نقلیه نیز به‌زحمت عبور می‌کند که این موضوع از ضعف در اصول شهرسازی در کشور است.

همان‌گونه که در تصاویر قابل‌مشاهده است عریض سازی پل جاده اصلی مادوان جنب شهرداری این شهر بعد از وقفه‌ای چندساله با گزارش‌ها متعدد این پایگاه خبری انجام‌شده و تنها کارهای زیرسازی و روکش آسفالت آن باقی‌مانده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

انتهای پیام/

 

عریض‌سازی پل نیمه‌کاره مادوان در دستور‌کار
عریض‌سازی پل نیمه‌کاره مادوان در دستور‌کار
عریض‌سازی پل نیمه‌کاره مادوان در دستور‌کار
عریض‌سازی پل نیمه‌کاره مادوان در دستور‌کار
عریض‌سازی پل نیمه‌کاره مادوان در دستور‌کار
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار