رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-17 13:41 شماره خبر : 651 https://sobhezagros.ir/short/4PDM4 0
امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: امروز رژیم صهیونیستی با رشادت رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت مستأصل شده است در حالی که جبهه مقاومت قدرتمندتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به حملات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی، گفتعملیات طوفان الاقصی موجب انسجام بیشتر و افزایش روحیه رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین و در کل منطقه شده است چراکه حمله نیروهای فلسطینی به رژیم صهیونیستی آن‌قدر سریع بود که در ساعات اولیه نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل سردرگم بودند و نمی‌دانستند چه اقدامی باید انجام دهند.

وی افزود: امروز همه دنیا به‌وضوح این واقعیت را درک کرده است که به‌زودی رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد، به این دلیل که اسلام مکتب حق و عدالت‌خواهی است و حق هم پیروز خواهد شد و پیروزی نهایی به‌طورقطع با ملت مسلمان و مظلوم فلسطین خواهد بود.

امام‌جمعه موقت گچساران تصریح کرد: باید توجه کرد که ملت‌های مسلمانان و حتی سایر مردم آزادی‌خواه جهان نباید در هیچ کجای این عالم مورد ظلم و جنایت نظام‌های استکباری قرار بگیرند و امروز ملت‌های مسلمانان باید حمایت قاطع از مردم فلسطین را داشته باشند و اینکه روباه‌صفتانی بخواهند در قلب عالم اسلام، سرزمین ملتی را غصب کنند هیچ معنایی به‌جز ظلم نخواهد داشت.

 حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: طی سنوات گذشته ملت مظلوم فلسطین با سنگ و چوب و امکانات اولیه از خودشان دفاع می‌کردند و اما امروز با موشک‌ها و سلاح‌های پیشرفته بسیاری از نقاط حساس و استراتژیک رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرارداده و لرزه بر اندام دشمن صهیونیستی انداخته‌اند، درحالی‌که ملت فلسطین بسیار بیشتر از گذشته قدرتمند شده است.

وی ادامه داد: امامین انقلاب درس بزرگ مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان عالم را به امت اسلامی آموخته‌اند و ملت بزرگ ایران اسلامی نیز با مقاومت در تقابل با دشمنانش به پیروزی رسید و درس مقاومت را به کشورهای آزاده دنیا صادر کرد، شهید سلیمانی و دیگر هم‌رزمان شهیدشان درس مقاومت را به دیگر کشورهای مظلوم عالم یاد دادند و بدانیم که نتیجه مقاومت چیزی جزء پیروزی نخواهد بود.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: امروز رژیم صهیونیستی با رشادت رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت مستأصل شده است و امروز جبهه مقاومت قدرتمند شده است پس یقین بدانید که وعده خداوند حق است و ظلم پایان خواهد یافت و حق محقق خواهد شد. شک نکنید روزی هم در آینده نزدیک اسرائیل جنایتکار از بین خواهد رفت و مردم مظلوم فلسطین طعم آزادی واقعی را خواهند چشید و آن روز هم نزدیک است.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی بر قله عزت و اقتدار ایستاده است و با برافراشتن عَلَم مبارزه با استکبار جهانی، ملت‌های بسیاری را در کنار هم قرارداد درحالی‌که عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین با پرچم مقاومت و پرچم شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار هم قرار دارند؛ بنابراین دیگر دولت‌های مسلمان نیز باید همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند چراکه ملت فلسطین پیروز حقیقی این میدان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار