رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-17 14:15 شماره خبر : 654 https://sobhezagros.ir/short/4yb1e 0
امام جمعه لنده گفت:

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: عملیات طوفان الاقصی در کمترین زمان ممکن جهان را متحیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در واکنش به حملات موشکی حماس به مناطق اشتغالی رژیم صهیونیستی گفت: خوی استکبار، یعنی استحاله‌کردن کشورهای ضعیف و غارت اموال و سرمایه‌های آنان و وارد کردن خسارات‌ سنگین به زیر ساخت های آن کشور به بهانه دفاع از حقوق بشر که همه خوب می دادنند که دروغی بیش نیست.

وی در ادامه گفت: جبهه مقاومت ثابت کرد با اتکا به خداوند متعال توانست در سایه آگاهی و تلاش و حمایت‌های ملت‌های مسلمان در کمترین ساعات بیش از ۵ هزار موشک را بر سر دشمنان بریزند.

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: این عملیات به طور هم‌زمان از زمین، آسمان، دریا و حتی زیر زمین به طور واحد و کمتر از ۲۰ دقیقه با بارش بارانی موشک‌های رزمندگان اسلام جهان را متحیر کرده است.

وی تأکید کرد: تا اکنون اگر اسرائیلی‌ها تصویر می‌کردند که ضعیف شدند؛ ولی امروز به‌یقین رسیده‌اند که در ضعف کامل قرار دارند.

محمودی اصل گفت: امروز جبهه مقاومت به چنان توانمندی رسیده است که اگر خطای از این رژیم در حمله به ایران و یا جبهه مقاومت داشته باشد قطعاً پاسخی در خور شأن دریافت خواهد کرد.

وی افزود: امروز تمام رسانه‌های جهان فضاحت و ناتوانی رژیم صهیونیستی را به عینه مشاهده کردند که چطور جنبش حماس این‌گونه توان نظامی این رژیم را زمین‌گیر کرده است.

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار