رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-26 12:06 شماره خبر : 789 https://sobhezagros.ir/short/V5BPN 0
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح؛

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: نیرو های مقاومت با انجام عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی ضربه مهلکی به این رژیم غاصب زدند و به زودی این رژیم از فلسطین ریشه کن خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس؛حجت الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  در دهمین همایش جشنواره مالک اشتر سپاه فتح به جنایان رژیم پلید صهیونیستی اسرادیل در فلسطین اشاره کرد و گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باعث جریه دار شدن روح تمام مسلمانان جهان شد.

وی گفت:پایه گذاران اصلی سرزمین قدس اعراب هستند پس بنابراین اعراب پایگذار این سرزمین هستند.

حجت الاسلام حکمتی نیک خاطر نشان کرد: متاسفانه به خاطر مظلوم نمایی یهودی ها بعد از جنگ‌جهانی نظام سلطه همچنین انگلستان به دنبال تشکیل یک دولت یهودی بودند.

وی گفت: در حالی که سرزمین فلسطین ۹۸ درصد از مردم مسلمان بودند اما با برنامه ریزی های که انگلستان و نظام سلطه انجام دادند باعث شدند تا کم کم به دنبال شکل دهی دولت اسرائیل باشند.

حکمتی نیک خاطر نشان کرد: رژیم جعلی و غیر قانونی اسرائیل ۸۰ سال است به دنبال نسل کشی و جنایت در فلسطین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح اذعان داشت: نیرو های مقاومت با انجام عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی ضربه مهلکی به این رژیم غاصب زد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات و به دنبال ضعف اطاعاتی که در برابر نیرو های مقاومت داشتند اقدامات وحشیانه ای چون بمباران منازل مردم غزه کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: ما به دنبال تمدن سازی اسلامی هستیم و معتقدیم حضرت عیسی مسیح از دنیا نرفته است و بعد از ظهر حضرت مهدی (عج) پشت سر آن نماز خواهد خواند.

وی گفت: دشمن به دنبال مقابله حق و باطل است و به دنبال افول نیرو های حق و نیرو های محور مقاومت است.

حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: امروز قرار است از کسانی که در مشی مالک اشتر اقدامات مثبتی را انجام دادند.

وی گفت: مالک اشتر یک فرمانده مقتدر است که در جنگ اعراب با ایرانیان و یونانیان حضور داشت و اوج بندگی خود را همیشه به نمایش می گذاشت ومالک اشتر همیشه مطیع امام علی(ع) بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ادامه داد: در موضوعات مختلف مالک اشتر انسانی مقتدر بودند.

وی بیان داشت: مدیریت در نظام اسلامی یک فرایندی دارد و یک مدیر موفق که قرار است در جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار بگیرد و با مدیریت بر اساس منویات اسلامی استفاده کند.

حجت الاسلام حکمتی نیک اذعان داشت: مدیر در عرصه مدیریت خود یک سری وظایفی دارد که باید آنها را انجام دهد، باید اهل قانون و رعایت قانون باشد، برنامه ریزی دقیق باشد و بتوانید برنامه های را به درستی انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ادامه داد: مدیر خوب مدیری است که کارها را به خوبی بین نیروهای خود تقسیم کند.

حجت الاسلام حکمتی نیک خاطر نشان کرد: یک مدیر خوب باید تخصص و تعهد دینی داشته باشد.

وی گفت: مدیر توانمند باید بر روی نیرو های خود اشراف داشته باشد.

حکمتی نیک افزود: مدیر خوب مدیری است که از دانش لازم برخوردار باشد و در عرصه مدیریت بتواند کار های واگذاری را به نحوه احسنت انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح ادامه داد: فرمانده خوب باید خدا محور باشد و خود را خدمت گذار بداند و مستبد رای نباشد.


وی اذعان بیان داشت: انسان در عرصه انتصابات مدیری ها را به افراد شایسته نسپارد این یک آفت است و مدیر خوب کسی است که نباید اهل ریخت و پاش باشد و نسبت به بیت المال بی تفاوت باشد.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار