رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-18 18:06 شماره خبر : 1158 https://sobhezagros.ir/short/VpAWN 0
در جمع امدادگران هلال‌احمر مطرح شد:

فرماندار شهرستان لنده گفت: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست و تمام معادلات جهانی در خصوص این رژیم در طوفان الاقصی نیز به هم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، جلال دانش در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت: امروز تحولات اساسی در منطقه غرب آسیای میانه، افریقا و دنیای عرب همانند تحولات ۱۹۴۸ به وقوع بپیوندد که باعث یک تغییر کلی در جامعه جهانی خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: نظام سیاسی اعراب بعد از شکست مفتضحانه از رژیم صهیونیستی و تشکیل دولت یهود اتفاق افتاده است.

وی افزود: همه رژیم‌های منطقه سقوط کردند و تحولات اساسی در حوزه سیاست منطقه‌ای ایجاد شده است که بسیاری از رژیم‌های آن زمان با کودتاهای نظامی سقوط کردند و یک حاکمیت جدیدی بر حسب توقعات جدید مردمی حادث شد.

دانش گفت: برخی از کشورهای عربی نتوانستند در میدان آن‌چنان‌که حق‌وحقوق کشورهای خود دفاع کنند و فروپاشی شکل‌گرفته است.

وی افزود: باتوجه‌به خباثت و توحشی که صهیونیست‌ها دارند یکبار دیگر شاهد نزول دوباره سوره حشر باشیم که یهودیان برای مسلمانان دائماً در حال توطئه‌چینی و دسیسه‌چینی هستند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: یهودیان در آن مقطع زمانی کمر به قتل پیامبر (ص) بسته بودند و تمام پیمان‌های خود را نقض کردند و امروز نیز شاهد آن هستیم که این رژیم سفاک کمر به قتل از مردم مظلوم غزه بستند و همه را قتل‌عام کردند.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با سامانه گنبد آهنین خود هیچ راه نفوذی برای حمله به پایگاه‌های این رژیم وجود ندارد ولی دیدید که چگونه رزمندگان حماس در عملیات بزرگ طوفان الاقصی حماسه خلق کردند و این دژ توخالی را چگونه در هم کوبیدند.

دانش گفت: امروز تمامی معادلات رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی به‌واسطه حمله برق‌آسای حماس در هم شکست.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار