رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-01 08:44 شماره خبر : 1349 https://sobhezagros.ir/short/VlmYN 0
به استقبال کنگره ۱۴۰۳ کهگیلویه وبویراحمد؛

شهید عباس ارجمند باتوجه‌به اينكه از قدرت بدني بالايي برخوردار بود؛ اما در طول زندگي خويش آزارش به هیچ‌کس به‌ناحق نرسيد، او هميشه خير و آسايش مردم را مي‌خواست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ شهید عباس ارجمند سال ۱۳۲۹ در روستای شیخ هابیل در خانواده‌ای مذهبی كه همه افراد خانواده دارای آشنایی با قرآن و احكام اسلام هستند چشم به جهان گشود و چون جدشان روحانی، همچنین پدر ایشان معلم و قاری قرآن و آموزنده احكام اسلام در آن روستا بود.


چون فرزند بزرگ خانواده بود، تحصیلات علمی و قرآنی را نزد پدر خویش آموخت. این خانواده از نظر معنوی فوق‌العاده غنی بودند.

در تمام كار‌ها و مشكلات هم دوش و هماهنگ با پدر خویش گام برمی‌داشت. شهید عباس باتوجه‌به اینكه از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود؛ ولی در طول زندگی خویش آزارش به هیچ‌کس به‌ناحق نرسید، او همیشه خیر و آسایش مردم را می‌خواست در مسائل دین از جمله نماز و روزه قاطع بود و با مردم به بهترین و شیرین‌ترین شیوه سخن می‌گفت رفتار و گفتار این شهید برای مردم روستا درس عبرت بود.

وی بعد از فوت پدر در سال ۱۳۵۴ سرپرستی خانواده را برعهده گرفت. تا اینكه سال ۱۳۶۴ درحالی‌که سه برادر دیگرش در جبهه حضور داشتند خود نیز در تاریخ ۶ آذر ۶۴ جهت آموزش نیروی رزمی اعزام شد در تاریخ ۲۱ دی ۶۴ آموزش‌هایشان به پایان رسید که فوراً روانه منطقه عملیاتی شد، سرانجام ۲۱ بهمن ۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش را در زادگاهش به خاک سپردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار