رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
با وقوع سیل و آب گرفتگی معابر؛

شهر یاسوج، به‌عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که میزبان گردشگرانی از اقصی نقاط کشور بود، بر اثر بارش‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» با اعلام نظر هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد پیرامون وضعیت بارندگی در استان از روزهای قبل، مسئولان استانی در تکاپوی برنامه‌ریزی‌های لازم برای عبور از بحران پیش رو در آمدند.

 

طی پیام‌های مختلف و گوناگون هشدار وقوع سیلاب در سراسر استان به مردم و مسافران نوروزی داده شد که قابل تامل بود.

 

در این بین شهر یاسوج، به‌عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که میزبان گردشگرانی از اقصی نقاط کشور بود، با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد. 

 

انتظار بود شهرداری یاسوج به‌عنوان متولی اصلی خدمات شهری یاسوج با همت بیشتری پای کار باشد، تا جایی که می بایست کلیه نیروهای خود را طی این روزها با آماده‌باش صد درصدی راهی خیابان‌های شهر یاسوج می‌کرد و از قبل بحث لایروبی سطح جداول و معابر را در دستور کار قرار می‌داد.

 

اگرچه بازدیدهای میدانی خبرنگاران این پایگاه خبری نشان از حضور حداقلی دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌داد، اما در این بین نارضایتی حداکثری مردم قابل توجه بود.

 

کیوان آشنا، شهردار یاسوج که این روزها مورد انتقاد شدید رسانه‌ها قرار گرفته است، تاکنون هیچ‌گونه اظهارنظری در قبال این موضوعات نداشته است و نتوانسته به‌خوبی از عملکرد خود در این حوزه دفاع کند و افکار عمومی جامعه نگاه مثبتی را نسبت به اقدامات فعلی شهرداری یاسوج ندارند.

 

اگر سری به کوچه‌ها و محلات مختلف شهری یاسوج بزنید، به‌راحتی متوجه عمق بحران می‌شوید، شاید بتوان گفت از ابتدای انتصاب آشنا در شهرداری یاسوج این اولین بحران بزرگی است که تیم مدیریتی وی با آن روبرو بوده است.

 

اما عملکرد نه چندان مطلوب وی باعث گلایه‌های شدیدی شده است که می‌بایست در قبال این موضوعات پاسخگو باشد، شاید یک عذرخواهی ساده از مردم بابت ضعف در این بحران بتواند تا حدودی نارضایتی عمومی را کاهش دهد و خود اقدام مهمی به شمار بیاید.

 

اگرچه واقعا نفی اقدامات و تلاش‌های صورت داده شده کاری نامناسب است، اما باید به‌خوبی توجه داشت که مردم از شهردار مرکز استان انتظارات بیشتری را خواهند داشت که به مرور به این موضوعات پرداخت بهتری خواهیم داشت.

 

در ادامه برخی تصاویر از وضعیت نامناسب شهری آمده است:

شهر یاسوج به حال خود رها شد!+تصاویر
شهر یاسوج به حال خود رها شد!+تصاویر
شهر یاسوج به حال خود رها شد!+تصاویر
شهر یاسوج به حال خود رها شد!+تصاویر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار