رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 18:11 شماره خبر : 7753 https://sobhezagros.ir/short/NBbOd 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: از مردم درخواست می‌کنم حامی فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی باشند و مواظب فیلم‌های ساختگی علیه پلیس در فضای مجازی باشید.

فرزین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و عرض تبریک پاسخ دندان‌شکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جبهه ظلم و ستم گفت: ان‌شاءالله که رژیم اشغالگر روزبه‌روز به زوال نابودی نزدیک‌تر خواهد شد.

فرمانده انتظامی بهمئی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی به مجموعه همکاران خود گفت: مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا می‌فرماید نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است.

وی امنیت را زیربنای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه دانست و گفت: در جامعه‌ای که امنیت و آرامش نباشد رشد و نبوغ در آن جامعه نخواهد بود.

جمشیدی شهرستان بهمئی را یکی از شهرستان‌های امن در سطح استان و کشور دانست و گفت: یکی از مشکلات و چالش‌های سال گذشته در سطح شهرستان نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی بود که با همراهی مردم و اقدامات شایسته همکاران کاهش چشم‌گیری نسبت به سال قبل را شاهد هستیم.

فرمانده ارشد انتظامی بهمئی تصریح کرد: در موضوع سرقت با توجه به بافت قومی و قبیله در سطح شهرستان سارقین گروهی و سازمان‌دهی وجود ندارد و شاهد سرقت‌های ریز هستیم که با توجه به اقدامات نیروی انتظامی کمترین وقوع سرقت در کشور در این شهرستان هست.

وی از مردم درخواست کرد: حامی فرزندان خود در مجموعه نظام جمهوری اسلامی و مواظب فیلم‌های ساختگی علیه پلیس در فضای مجازی باشید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به تیراندازی‌ها در سطح شهرستان گفت: موضوع تیراندازی در مراسم‌های عزاداری باعث خسارات زیاد جانی و مالی شده و افرادی از این طریق کشته شدند و از بزرگان و متنفذین درخواست می‌شود که خرده‌فرهنگ‌ها را کنار بگذارند.

وی بابیان اینکه شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» تعیین‌شده است گفت: در هفته نیروی انتظامی، ۳۰ برنامه مختلف در شهرستان اجرا می‌شود.

جمشیدی گفت: دیدار با امام‌جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری برنامه‌های ورزشی، تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار مردمی، دیدار با اصناف، نواختن زنگ انضباط اجتماعی و حضور کارشناسان ناجا در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

پایان خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار