رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه فتح؛

سردار خرم دل گفت: امروز جوانان ما با بصیرت و آگاهی بیشتر آماده اجرای ماموریت خودشان هستند و این نشان دهنده شکوه و عظمت جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در رژه نیروهای مسلح که صبح امروز ۳۱ شهریور ماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد، گفت: امروز اولین روز از هفته دفاع مقدس است که یادآور رشادت‌ها حماسه آفرینی ها و استقامت مردم ما در طول انقلاب اسلامی خاصه در این هشت سال به یاد ماندنی است، در هشت سال دفاع مقدس که منظومه ای از رشادت‌ها و حماسه آفرینی هاست، در طول دفاع مقدس هیچ قشری نبود که نقشی در این دفاع ارزشمند و مقدس و ماندگار نداشته باشد، فلسفه این مقدس بودن همین است که همه با نگاه الهی و نگاه دینی در این حماسه حضور پیدا کردند.

 

سردار خرم دل با اشاره به قدرت نیروهای مسلح افزود: در فرمايشات مقام معظم رهبری نیز مطرح شد که نیروهای مسلح ایمن ساز هستند وامنیت را برقرار می‌کنند و قابل تقدیر هستند و فرمودند نیروهای مسلح جز نوامیس حتمی هر جامعه هستند و حضورشان و وجودشان از عناصر اصلی است که بدون آن یک جامعه سرپا نمی‌ماند.

 

فرمانده سپاه فتح گفت: امروز شاهد هستیم نیروهای مسلح نيروهاي امنيتي از ابتداي انقلاب اسلامي تا امروز لحظه ای از این وظیفه سرباز نزدند در استان نیز شاهد هستیم که شبانه روز در هر ساعتی مشغول خدمت هستند، گواه این ادعا نیز شهدای اخیر ماست.

وی افزود: بسيجيان قرهمان ما چه در جهاد فرهنگي ف چه در جهاد امنيتي و نظامي ،نیروهای وزارت اطلاعات شبانه روز حضور دارند، ارتش قهرمان ما نيز به همين شكل در دريا، زمين و آسمان امنيت مي‌سازد، سپاه رشید و قدرتمند ما چه در کشور و چه در عرصه بین المللی هم مرزداري مي كنند و هم از کیان انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند، امروز سپاه و تيپ ما در شمال غرب مشغول اجراي ماموريت مرزداري است.


سردار خرم دل بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی باوجود همه تهدیدات ، فشارها و تخريب ها و دشمنی ها جز امن ترین کشورهای دنیا است مردم با هر قومیت و مذهبی در این جغرافیا با امنيت طی طریق می‌کنند.

 

وی گفت: یکی از دلایل حسادت‌هایی که به کشور می شود همین امنیت پايدار کشور است، کشورهای اطراف را نگاه کنیم در چه وضعیتی هستند هدف اصلی آنها تخریب جمهوری اسلامی است و امروز شاهد هستيم همه اين دشمني ها به شكست انجاميده است و امروز بیش از گذشته قدرتمند هستیم.

 

فرمانده سپاه فتح افزود: امروز شاهد افول و اضمحلال رژیم صهیونیستی و امريكا هستیم اهداف این رژیم گرفتن سرزمین ما بود که ناامید شدند، همین جا اعلام می‌کنیم به عنوان سربازان ولايت به عنوان مردم رشيد و بصير استان كه نقش گران سنگي در دفاع مقدس داشتند و امروز هم نقش آفرين هستند اعلام مي كنيم كه حضرت آقا ما نیز از انقلاب و جمهوری اسلامی و هم از مرزهایمان تا پای جان پاسداری می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: امروز جوانان ما با بصیرت و آگاهی بیشتر آماده اجرای ماموریت و فرمان مولاي خودشان هستند و این نشان دهنده شکوه و عظمت جمهوری اسلامی است.

 

سردار خرم دل افزود: از دستگاه‌ها از جمله شهرداری ، نیروی انتظامی ،صدا و سیما و مردم نیز تشکر می‌کنم، از مردمی که سال گذشته پوزه دشمن را به خاک کشیدند و امسال نیز با قدرت حضور دارند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار