رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-05 21:26 شماره خبر : 3207 https://sobhezagros.ir/short/N3avZ 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: جامعه دانشگاهی کشور، ضمن محکوم‌کردن جنایات اخیر اسرائیل در غزه و فلسطین، اعتراض خود را نسبت به سکوت سازمان ملل در مقابل جنایات رقم خورده اعلام کنند.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در خصوص اقدام جنایات کارانه اخیر رژیم صهیونیستی گفت: چندین ماه است که شاهد جاه‌طلبی و شخم‌زدن غزه توسط سفاکان رژیم منحوس صهیونیستی هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: بمباران بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و مجتمع‌های مسکونی مردم مسلمان غزه توسط سربازان رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده جنایات کم‌سابقه این رژم و سکوت تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان است.

وی افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در تجاوز به زنان در بیمارستان و قتل‌عام آنان گوشه‌ای دیگر از صدها جنایات ضدبشری این رژیم را به تصویر کشید.

دهقان گفت: امروز سکوت جوامع بین‌المللی به‌خصوص سازمان دست‌نشانده ملل در برابر این جنایات مهر تأییدی بر ادامه فعالیت‌های ضدبشری این رژیم سفاک است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: بدون شک این اقدامات از منظر جامعه دانشگاهی کشور محکوم و خواستار برخورد قاطع جامعه بین‌الملل با چنین جنایاتی است که روزانه به شکل‌های جدید از سوی رژیم منحوس صهیونیستی مذموم و محکوم است.

انتهای خبر 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار