رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-17 11:39 شماره خبر : 1141 https://sobhezagros.ir/short/4xA9e 0
فرمانده سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح گفت: امروز نگاه سپاه به نخبگان علمی و فرهنگی یک شعار نیست و مراکز علمی سپاه مملو از اندیشمندان جوانی است که در سراسر کشور شناسایی شدند و در عرصه های مختلف در حال جهاد و خودکفایی هستند.

به گزارش صبح زاگرس سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل صبح امروز در گردهمایی مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بویراحمد و همچنین گرامیداشت 1896 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فلسفه اقدامات این چنینی همانند یادواره شهدا و گردهمایی ها  که در ماه انجام می شود برای این است که جامعه در حال رشد است و مجموعه سپاه نشان داده که نماد مردمی سازی است.
 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی افراد هستند که مسئولیت ندارند اما طرح و ایده های خوبی دارند، سعی می کنیم با چنین برنامه هایی از ایده‌های این افراد استفاده کنیم و بتوانیم از ظرفیت این عزیزان بهره برده شود.
 

خرم دل اذعان کرد: این طرح ها را باید جدی بگیریم و پیشنهادم این است که از طرح های ارائه شده بهترین طرح ها مشخص و پیاده سازی شوند.
 

فرمانده سپاه فتح عنوان کرد: سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه ای در بندرعباس بیان داشت که رونمایی های که در سپاه انجام می شود یک معجزه است.
 

نگاه سپاه به نخبگان شعار نیست
وی ادامه داد: امروز نگاه سپاه به نخبگان علمی و فرهنگی یک شعار نیست و مراکز علمی سپاه مملو از اندیشمندان جوانی است که در سراسر کشور شناسایی شدند و در عرصه های مختلف در حال جهاد و خودکفایی هستند.


 خرم دل بیان کرد: امروز ما نیاز داریم از اندیشمندان جوان خود استفاده کنیم.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش به حملات رژیم جعلی صهونیستی به مردم بی دفاع غزه اشاره کرد و افزود: امروز یک جنگ ضد بشری در غزه جاری است و شما به یاد دارید یک ماه پیش رزمندگان مقاومت فلسطین عملیاتی را در برابر رژیم صهیونیستی انجام داد و اسرائیل که خود را یک قدرت نظامی می دانست را  شکست دادند.
 

هژمونی اسرائیل فرو پاشیده است
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: هژمونی اسرائیل در همه دنیا با این عملیات فروپاشید.

خرم دل اذعان کرد: بمباران شبانه روزی غزه هنر نیست که یک باریکه ای مثل غزه بدون هیچ سپر دفاعی بمباران شود.

سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات اسرائیل ننگ است
وی افزود: یک تنفر جهانی علیه این رژیم کودک کش تشکیل شده است و شما به یاد دارید که پارسال با فوت یک دختر در ایران چه جنجال‌هایی به پا کردند و شعار زن زندگی آزادی دادند اما امروز جامعه بین المللی در برابر ۱۰ هزار کشته در غزه صدایشان هم در نمی اید.
 

او گفت: امروز کشتار مردم بی گناه غزه را جهانیان مشاهده می کنند و از کشتار های بی رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی چشم پوشی می کنند.
 

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: در برابر بمباران بیمارستان‌های غزه صدایی از جوامع بین الملی شنیده نمی‌شود.


وی گفت: امروز در سراسر جهان بخصوص در اروپا راهپیمایی هایی علیه این رژیم کودک کش برپا شده است‌که رهبری به شوخی فرمودند حتما راهپیمایی های لندن کار بسیج لندن است.

 خرم دل عنوان کرد: امروز محور مقاومت، خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است.
 
ورود ایران به این جنگ به منزله نابودی تلاویو و حیفا است
وی افزود:از همان اوایل عملیات طوفان القصی آمریکایی ها پیام هایی به ایران می دهند که شما دخالت نکنید و خوشتنداری از خود نشان بدهید چون می دانند اگر ایران ورود کند همان گونه که رهبری فرمود تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
 
 
فرمانده سپاه فتح اذعان کرد: امروز کشوری که خود را پنجمین قدرت نظامی دنیا می داند در برابر گروه های مقاومت عاجز مانده است.
 
 
در آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود
خرم دل در پایان بیان داشت: امروز باید پشت ولی فقیه خود باشیم و به اذن پروردگار در آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود، همان گونه که رهبر انقلاب فرموده اند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.


انتهای خبر/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار