رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-19 20:33 شماره خبر : 3446 https://sobhezagros.ir/short/4A36g 0
با مقاومت جهاد کشاورزی و امور عشایر؛

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده از بلاتکلیفی و سرگردانی ۱۳۵ خانوار طرح جوانی جمعیت برای دریافت زمین مسکن ملی در این شهرستان خبر داد.

حسین انجام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در لنده گفت: متأسفانه به دلیل نبود و کمبود زمین در شهرستان لنده عملاً اقدامی برای نهضت ملی مسکن صورت نگرفته است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده گفت: دو زمین جهاد کشاورزی و امور عشایری که قرار بود برای بحث نهضت ملی مسکن واگذار شوند در بلاتکلیفی مانده‌اند.

انجام گفت: زمین جهاد کشاورزی به‌خاطر واگذاری ۳ هزار ۱۰۸ مترمربع از آن به دادگستری شهرستان جهت ساخت ساختمان دادگستری هنوز بلاتکلیف مانده است و زمین امور عشایر نیز به‌خاطر قفل‌شدن درب توسط اداره امور عشایر عملاً ورود به آن غیره ممکن است و نیازمند طرح دعوی در مراجع قضایی است که در حال انجام است.

وی افزود: در چندین نوبت نیز معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان به همراه هیئتی جهت احداث شهرک‌های الحاقی به شهرلنده بازدیدی از مناطق اطراف شهرلنده نیز داشتیم که هیچ زمین مناسبی برای این مهم تأیید نشده است.

 

انجام گفت: امروز بحث نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و اقشار ویژه باوجود نیاز ضروری برای ساخت مسکن بلاتکلیف مانده‌اند چرا که زمینی برای واگذاری جهت ساخت نداریم.

 

وی افزود: ۸۰۷ نفر متقاضی ساخت مسکن ملی در سامانه ملی مسکن داریم که قرار بود برای ۷۰ نفر از آنان در زمین‌های جهاد کشاورزی و امور عشایری خانه‌های دوطبقه ساخته شود که عملاً فعلاً متوقف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده از بلاتکلیفی و سرگردانی ۱۳۵خانوار جوانی جمعیت برای دریافت زمین مسکن ملی در این شهرستان خبر داد.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار