رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
بررسی یک مشکل در شورای ترافیک استان؛

برخی اشکالات در اجرای سرعت‌کاه‌ها سبب گلایه‌های مختلفی شده است که این موضوع در شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، دهمین جلسه شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز چهارشنبه ۶ دی ماه در سالن عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرپرست معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: در این جلسه مصوبات مهم شهرستان‌ها با حضور مدیران بالا دست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علی محمد روستا با بیان اینکه موضوعات سه شهرستان مهم استان را مورد بررسی قرار دادیم گفت: مهم‌ترین موضوعات شهرستان بهمئی، باشت و دو مصوبه در شهرستان دنا مورد بررسی قرار گرفت که بالغ بر ۴۵ مصوبه مجموعا بررسی و به دستگاه‌های مربوطه ارسال شد.

سرعت‌کاه‌های شهرداری‌ها مورد انتقاد شورای ترافیک

وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری صورت جلسات را با قید فوریت انجام دهند تا مشکلات ترافیکی درون شهرها، بیرون شهرها و محورهای مواصلاتی کمتر شود.

روستا گفت: یکی از مصوبات مهم نصب علایم راهنمایی در سرعت‌کاه‌ها و سرعت‌گیرها است که به شهرداری جهت اقدام اعلام شد.

وی ادامه داد: اجرای این سرعت‌گیرها باید همراه با یک استاندارد همراه باشد، در این رابطه ساز و کاری در حال تهیه است که بحث استانداردسازی اجرا شود و بعد از اجرا موضوع آشکار سازی فنی و استاندار باشد تا وسایل نقلیه با یک سرعت استاندارد به این سرعت کاه‌ها توقف کرده و دچار حادثه نشوند.

سرعت‌کاه‌های شهرداری‌ها مورد انتقاد شورای ترافیک
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار