رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-14 10:51 شماره خبر : 1951 https://sobhezagros.ir/short/4ZPRa 0
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مطرح کرد:

معاون تربیت و آموزش نظامی سازمان بسیج گفت: دشمنان وقتی شکست‌های پی‌درپی را در مقابل جبهه مقاومت متحمل شدند با قساوت تمام زائران قبور مطهر شهدای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی را به خاک و خون کشاندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» یادواره شهید حاج قاسم سلمیانی و شهدای مدافع حرم با حضور سردار جهانگیر انصاری معاونت تربیت و آموزش نظامی سازمان بسیج مستضعفین در مصلی حضرت ابوطالب شهر چرام برگزار شد.


مسئول معاونت تربیت و آموزش نظامی سازمان بسیج مستضعفین کشور در این برنامه گفت: چهارمین سالگرد شهادت فرماندهی شجاع، بی‌نظیر، اسطوره‌ای بی‌همتا و فرمانده جبهه‌های مقاومت که راهبرد نیل تا فرات استکبار جهانی بر هم زد و جبهه مقاومت را سازماندهی کرد.

 

عامل حادثه کرمان؛ شکست‌های دشمن مقابل جبهه مقاومت


سردار جهانگیر انصاری افزود: شهید سلیمانی به‌عنوان فرمانده شجاع و یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس جبهه مقاومت را فرماندهی کرد تا این راهبردی که دشمن از نیل تا فرات طراحی کرده بود تا رژیم صهیونیستی بر منابع کشورهای منطقه سیطره داشته باشد و هر موقع که استکبار جهانی اراده کند مأموریت‌های آن‌ها را به‌عنوان ژاندارم منطقه اجرا کند، ایستاد و آن‌ها را در میدان شکست داد.


وی بابیان اینکه شهید سلیمانی فرمانده‌ای باتدبیر، باخلاص، ولایتمدار و دشمن‌شناس بود که توانست این جبهه مقاومت را که متشکل از فاطمیون، زینبیون، حشد الشعبی، حزب‌الله، الحوثی ها و بسیج عمومی سوریه بود ایجاد کند، گفت: جبهه مقاومت در این مداری که دشمن بنام نیل تا فرات طراحی کرده بود سازماندهی شد و به‌خوبی شاکله آن تفکر و اندیشه‌ای که قرار بود بر فضای این جغرافیای سیاسی حاکم شود، بر هم زد.

 

عامل حادثه کرمان؛ شکست‌های دشمن مقابل جبهه مقاومت


انصاری بابیان اینکه یکی از راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم است، افزود: دفاع از مظلومینی که 75 سال با رژیم کودک کش صهیونیستی درنبرد هستند ازجمله راهبردهای جمهوری اسلامی است.


وی بابیان اینکه عملیات طوفان الاقصی با حضور حدود یک هزار نفر با رژیم صهیونیستی که چهارمین قدرت دنیا را در اختیار دارد از پای درآورد، عنوان کرد: وقتی‌که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی در غزه کم آوردند اولین قدرت نظامی دنیا به همراه چندین کشور برتر قدرت نظامی در دنیا همگی به کمک چهارمین ارتش دنیا آمدند و آن‌هم در مقابل گروه اندکی از جبهه مقاومت که بازهم شکست خوردند.

 

عامل حادثه کرمان؛ شکست‌های دشمن مقابل جبهه مقاومت

انصاری ادامه داد: فرماندهان عالی‌رتبه این قدرت‌های بزرگ را در فلسطین اشغالی مستقر کردند و با تجهیزات و ماشین جنگی به‌روز و پیشرفته هنوز به رزمندگان جبهه مقامت دسترسی پیدا نکردند.


وی گفت: ملت ما می‌داند که رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش و در رأس آن استکبار جهانی اگر تلفاتی در غزه گرفته از زنان و کودکان بی‌پناهی بود که دشمن با قساوت قلب و بدترین رفتار ضد بشری این مردم مظلوم را به خاک و خون کشید.


انصاری بابیان اینکه همین قدرت‌های استکباری داعش را با همکاری برخی از کشورهای منطقه آموزش دادند و تسلیح کردند و به‌عنوان نیروی مسلمان معرفی کرند درصورتی‌که هسته اصلی داعش از سران حزب بعث بود، عنوان کرد: آن‌ها با تجهیزات پیشرفته غربی به جبهه مقاومت حمله کردند اما این فرمانده تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بعدازاینکه جوانی مانند شهید حججی را از دست می‌دهد پشت تریبون جهان اسلام اعلام می‌کند که انتقام شهید حججی را خواهیم گرفت و تا سه ماه دیگر بساط داعش در این کره خاکی جمع خواهد شد این در حالی بود که بیش از 80 کشور دنیا از داعش حمایت می‌کردند.

عامل حادثه کرمان؛ شکست‌های دشمن مقابل جبهه مقاومت


وی افزود: دشمنان وقتی شکست‌های پی‌درپی را در مقابل جبهه مقاومت متحمل شدند در چهارمین سالگرد شهادت این فرمانده شجاع با قساوت تمام زائران قبور مطهر شهدای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی را به خاک و خون کشاند.


انصاری گفت: به فرموده مقام معظم رهبر دشمن کور خوانده، نمی‌دانسته که شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌مراتب از زنده‌بودنش برای دشمن خطرناک‌تر است چون شهید سلیمانی در کنار خود فرماندهان شجاع، قدرتمند، خط‌شکن و بصیری را تربیت‌کرده است.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار