رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-20 14:32 شماره خبر : 2433 https://sobhezagros.ir/short/4Q9py 0
سخنگوی دولت در جمع مردم یاسوج:

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: قبل از انقلاب انتخابات نمایشی بود و لیست آورده می‌شد و اسدالله علم انتخاب می‌کرد چه کسی انتخاب شود یا نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سخنگوی دولت در سخنرانی بین نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک عید مبعث و بیان ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اسلام گفت: اخلاق و مهربانی پیامبر بعد از ۱۴۰۰ سال سبب فیض و رحمت شده است و آن حضرت آن‌چنان شخصیتی داشتند که به مقام بعثت رسیدند و الگویی برای انسانیت تبدیل شدند.


علی بهادری جهرمی به دیدار با رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود «امام راحل در جهت مفاهیم بعثت و ارزش‌های آن حرکت کردند تا امروز اسلام سردمدار و الگوی اقامه حق و عدل باشد، در مسیر انقلاب گام بزرگی برداشته‌شده است در کنار کاستی‌ها اصل و اساس حرکت گام بزرگ و بلندی در مسیر حرکت به‌سوی اخلاق برداشته‌شده است.»


بهادری جهرمی ادامه داد: امروز با هجمه علیه اخلاق و مذهب بحران‌هایی در حوزه انسانیت و خانواده ایجادشده است، بحران امروز نمایشگاهی از آن در غزه مشاهده می‌شود، جامعه‌ای که مدعی حقوق بشر و حقوق کودکان است نزدیک به ۱۰۰ روز از قتل کودکان و زنان می‌گذرد و نه‌تنها مقابله نمی‌کنند بلکه باافتخار در روزهای ابتدایی جنگ ریاست جمهوری آمریکا و کشورهای اروپایی به حمایت از رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند.

وی گفت: شفاف اعلام می‌کنند اگر ما رژیم کودک‌کشی ایجاد نکرده بودیم امروز این رژیم را ایجاد می‌کنیم، امروز جان‌فشانی جوانان مقاومت و فلسطین و امثال حاج قاسم‌ها سبب ایستادگی در برابر آن‌ها شده است؛ ۷۰ سال زن و کودک و نوجوانان آن‌ها را مورد قتل و کشتار قرار می‌دهند، این است شعار حقوق بشر، آیا چنین سردمدارانی دلسوز حقوق بشر هستند؟

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دوران پهلوی از مجموع ۳۰ نماینده مجلس ۱۵ نفر را شاه انتخاب می‌کرد و ۱۵ نفر هم با یک انتخابات نمایشی مجددا خودشان انتخاب می‌کردند، افزود: به برکت نظام و قیام امام(ره)۲۹۰ کرسی نمایندگای مجلس مردم با رای مردم انتخاب می‌شوند.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که وظیفه‌ مهم تعیین رهبری را بر عهده دارد، انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

 

سخنگوی دولت عنوان کرد: در آستانه انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲ حضور باشکوهی در این مناسبت‌ها خواهیم داشت و همه می آییم و می‌گویم قدر نهضت امام را می‌دانیم.

 

بهادری جهرمی عنوان کرد: دولت سیزدهم در دو سال و نیم عمر خود تلاش کرد در حد توان قدردان مردم باشد و مشکلات و مسائلی که به واسطه کوتاهی ما و دشمنی دشمنان ایجاد شده را رفع کند.

 

وی بیان کرد: ۴۵ سال است که دشمن ما را برای خرید هواپیما تحریم کرده است  اما در دولت سیزدهم علی‌رغم همین تحریم‌ها با اقدامات مختلف ۶۰ هواپیما خریداری و وارد ناوگان هوایی کردیم.

 

سخنگوی دولت افزود: در دهه فجر ۶۸۰ پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۶۱۵ پروژه معادل ۹۰ درصد افتتاحی است که رقمی بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان هزینه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت‌ها را فراهم کنیم همین مردمی که انقلاب را ایجاد کردند ما را در رفع مشکلات یاری و همراهی خواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار