رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به بررسی و نظارت بر بازار در ایام منتهی به شب یلدا پرداخت و گفت: سامانه‌های تعزیرات و اتاق اصناف آماده دریافت گزارش تخلفات بازار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نظارت و بازرسی بر بازار برای شناسایی تخلفات احتمالی و برخورد با سودجویان یکی از راه‌های کنترل تخلفات است‌.

دراین‌رابطه بازار در مواقع مختلف با ازدحام و شلوغی همراه است که برخی ایام خاص این شلوغی افزایش پیدا می‌کند بر همین اساس تا روزهای منتهی به شب یلدا باید نظارت‌های ادامه‌داری وجود داشته باشد تا مشکلات احتمالی از جمله سودجویی و منفعت‌طلبی، عدم عرضه اجناس، قیمت‌های خودسرانه و مهم‌تر کالاهای اساسی نظیر گوشت و مرغ و روغن و برنج و میوه در بازار موجود باشد.

وظیفه نظارت بر بازار  بر عهده تعزیرات است و باید در این راستا گام برداشته شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کند و رضایت شهروندان در این ایام فراهم شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» به تدابیر پیش‌بینی برای ایام منتهی به شب یلدا پرداخت و گفت: طرحی با عنوان نظارت یلدا از ۱۵ آذرماه توسط تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف  شروع شده است و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

سید حمزه لقمانی به نوع کالاهایی که مورد رصد قرار می‌گیرند پرداخت و ادامه داد: کالاهای  گوشت قرمز، مرغ، ماهی، آجیل و مخلفات آن، شیرینی و میوه‌فروشی‌ها مورد رصد و نظارت قرار می‌گیرند

وی به شیوه‌های اعلامی تخلفات بازار اشاره کرد و گفت: گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۳۴ اتاق اصناف دریافت می‌شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

لقمانی با بیان اینکه بازار در ایام مختلف مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد ادامه داد: بازار در شرایط مختلف  رصد می‌شود و فراوانی کالاها وجود دارد؛ اما در حوزه مرغ برخی مشکلات وجود دارد که این مشکلات  کشوری است در حوزه برنج وضعیت مطلوب است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار