رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-12 19:56 شماره خبر : 3337 https://sobhezagros.ir/short/Vp955 0
در آستانه برگزاری دومین کنگره‌ملی ۲۰۰۰ شهیدکهگیلویه‌وبویراحمد؛

رئیس کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت دو المان با مفهوم ایثار و شهادت در شهر یاسوج خبر داد.

کیوان آشنا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، در خصوص آخرین اقدامات کمیته تبلیغات محیطی و فضا سازی دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: این وظیفه همه مسئولان است تا در راستای برگزاری این کنگره مهم و ارزشمند تلاش کنند و افتخار می کنیم در این حوزه با فعالیت همه اعضای شهرداری شهر یاسوج اقداماتی انجام گرفته است.

شهردار شهر یاسوج طراحی 2 المان اعزام و پلاک را از جمله وظایف پیش بینی شده کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی کرد و گفت: در این راستا پیگیری ها و اقداماتی انجام شده و با زیر سازی و پیاده رو سازی مکان کنگره به ابعاد 5 هزار متر مربع تلاش می شود این فعالیت ها تکمیل شود تا در شان این کنگره فضا سازی مناسبی انجام شود.

وی در ادامه افزود: جدولگذاری خیابان مکان کنگره شهرداری نوسازی شده و در حوزه تبلیغات محیطی برخی تابلو های شهرداری و نصب بنر انجام شده و تلاشش می شود این اقدامات با نزدیک شدن به زمان کنگره افزایش یابد.

آشنا با اشاره به طراحی و اقدام برای نصب 2 المان خاص مربوط به این کنگره اذعان داشت: یکی دیگر از مهمترین برنامه های این کمیته ساخت دیوارنگاره جهت این کنگره ملی و استفاده در سایر ایام و مناسبت های سال است که تیمی مجرب به لحاظ طراحی، ساختار و جانمایی آن درحال فعالیت هستند.

رئیس کمیته تبلیغات محیطی و فضاسازی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه تابلو های شهر در اختیار شهرداری نبوده و بخش خصوصی تعداد زیادی از تابلو ها را در اختیار دارد که با پیگیری هایی که انجام شده این مهم در اختیار شهرداری قرار می گیرد اظهار داشت: تلاش می شود تا در حوزه فضا سازی محیطی اقداماتی بیشتری در هفته های آینده در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار شهر یاسوج در پایان با برشمردن برخی اقدامات و جلسات برنامه ریزی اجرای این کنگره تصریح کرد: نورپردازی میادین و بلوارها از دیگر فعالیت های در دستور کار این کمیته است که در ایام برگزاری کنگره فضای شهر اجرایی می شود.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار