رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-22 11:20 شماره خبر : 2994 https://sobhezagros.ir/short/4kjYX 0

ساخت مستند مسابقه ریواس به تهیه کنندگی و کارگردانی امین حسینی فرد در شهرستان چرام کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، امین حسینی فر تهیه کننده و کارگردان مسابقه باوینه در حال ساخت سری جدیدی از مسابقه ای با ماجراها و داستان‌های جذاب و دیدنی با نام ریواس» است، این اثر در قالب مستند در 15 قسمت تولید می‌شود.

 مستند مسابقه ریواس  به تهیه کنندگی و کارگردانی امین حسینی فرد می‌کوشد تا سبک زندگی عشایری و روستایی را در قالب سرگرمی و مسابقه در تلویزیون به تصویر بکشد.

این مستند به نویسندگی نرگس طالب زاده و کارگردانی امین حسینی فر تلاش دارد تا با سبکی جدید و نوآورانه نسبت به فرهنگها و خرده فرهنگهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را در قالب مسابقه و سرگرمی به تصویر بکشد.

حسینی فرد در رابطه با ساخت این مستند، گفت: سعی شده آیتم های جدیدی تولید شود که می توان به تیراندازی، سوارکاری، ماهیگیری، صخره نوردی، قایق رانی و... اشاره کرد.

وی بهره گیری از مباحث طنزگونه در مستند (ریواس) را از عوامل موفقیت جذب مخاطب دانست و افزود: پرداختن به موضوعات امیدآفرینی، محیط زیست، آتش سوزی درختان بلوط، خودکفایی در روستا، سعدی خوانی و حافظ خوانی، شب نشینی، پخت غذا و نان محلی و وحدت با محوریت قومیت ها را از محورهای تولید این مستند مسابقه نام برد.

حسینی فرد گفت: در راستای بحث فرزند آوری در این برنامه تلاش کردیم که از حضور خانواده ها و زوج های جوان در این برنامه بیشتر استفاده شود.

گفتنی است مستند باوینه که سال گذشته به تهیه کنندگی و کارگردانی امید حسینی فر ساخته شده بود تنها نماینده کشور ایران در جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون اتحادیه آسیا و اقیانوسیه (abu) شرکت کرد که استقبال بی نظیری از سوی مخاطبین بین المللی داشته است. 

عوامیل این مستند
امین حسینی فر: تهیه کننده و کارگردان
نرگس طالب زاده: نویسنده و مدیر تولید
وحید حسین زاده: مدیر تصویر برداری
تصویر برداران: محمد طالبی و متین نجف
مجریان:
فرهاد مصباح
راضیه ریسی
صدا بردار: مرتضی احمدی 
اجرای صحنه: امید موسوی

 

ساخت مسابقه تلویزیونی ریواس در چرام کلیدخورد
ساخت مسابقه تلویزیونی ریواس در چرام کلیدخورد
ساخت مسابقه تلویزیونی ریواس در چرام کلیدخورد
ساخت مسابقه تلویزیونی ریواس در چرام کلیدخورد
ساخت مسابقه تلویزیونی ریواس در چرام کلیدخورد
ساخت مسابقه تلویزیونی ریواس در چرام کلیدخورد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار