رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
طی تفاهم نامه ای رقم می خورد؛

تفاهم نامه ای جهت اهداء زمینی به متراژ 700 متر مربع به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای خدمات عام المنفعه بهداشتی و درمانی منعقد گردید.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به همت نیکوکار خیر حاج اسماعیل رضایی به نیابت از فرزند مرحومشان مجتبی رضایی طی نشستی با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی؛ نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه تفاهم نامه ای جهت اهداء زمینی به متراژ 700 متر مربع به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای خدمات عام المنفعه بهداشتی و درمانی منعقد گردید.

 

 نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان با اشاره به آیه شریفه قران و اهمیت بخشش در افزایش عزت انسان گفت: وقف از سنت های دین بوده و برکات بسیاری را برای واقف در پی خواهد داشت.

 

آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی ضمن قدردانی از این عمل نیک یادآور شد: عمل نیک حاج اسماعیل رضایی در وقف زمین برای خدمات بهداشتی و درمانی قابل تقدیر و وتحسین است و بی شک در دنیا و آخرت از عزت و برکات آن بهره خواهند برد.

 

دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه نیز در ادامه عنوان کرد: ما قدردان و سپاسگزار این اقدام خداپسندانه هستیم و امیدوارم خداوند روح آن عزیز سفر کرده را با صالحان و نیکان محشور بگرداند.

 

وی اذعان داشت: این اقدام، حرکتی بنیادی در راستای ترغیب و تشویق سایر افرادی است که مایل به برداشتن گام در حوزه سلامت استان هستند.

 

دکتر جاودان سیرت یادآور شد: امید است بتوانیم در مسیری که انتخاب نموده ایم توفیق یابیم تا به نحوی درست و صحیح در راستای ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه گام برداریم.

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار