رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-03 11:10 شماره خبر : 2610 https://sobhezagros.ir/short/4PRoq 0
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان مطرح کرد:

براساس اطلاعیه ستاد انتخابات صدا و سیما، مناظره‌های نامزد‌های انتخابات امروز از کانال‌های انتخاباتی در سه نوبت پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای انتخاباتی از امروز سوم اسفندماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ برای هر سه کانال انتخاباتی پخش رسمی را خواهیم داشت.

رئوف با بیان اینکه بینندگان می‌توانند بازپخش مناظره‌ها را هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ آن روز و ساعت ۲۰ تا لغایت ۲۲ مشاهده کنند ادامه داد: شیوه‌ی تبلیغات در همه نظام‌های انتخاباتی براساس قانون انتخابات متفاوت بوده است.

امیر رئوف با بیان اینکه صدا و سیما از بستر خود برای تبلیغات استفاده کرده و فرصت‌هایی را به شکل برابر در اختیار کاندیداها قرار داده است افزود: صدا و سیما در این موضوع پیش‌دستانه عمل کرد و عبا وجود اینکه می‌توانست در کف انتظارات قانون‌گذار عمل کند یک طرح نو راه انداخت و حدود ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای دویست حوزه‌ی انتخابیه کشور تاسیس کرد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد متناسب با سه حوزه‌ی انتخابیه ۳ کانال تلویزیونی بود. 

وی اضافه کرد: کانال‌های انتخاباتی از ۲۴ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد و فعالیت خود را حول محور مشارکت آغاز کرد. 

رئوف بیان کرد: برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا از امروز سوم اسفندماه متناسب با مباحث قانونی حول محور تبلیغات ۲۰ دقیقه‌ای رسماً پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: سامانه‌ی تبلیغات سازمان صدا و سیما که از طریق اطلاع‌رسانی خدمت همه‌ی داوطلبان اعلام شده بود به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفت و تعدادی سوالات به صورت اختیاری بارگذاری شد که افراد سوالات را انتخاب کرده و مواضع خودشان را اعلام و تدوین کردند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار