رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-14 20:08 شماره خبر : 1956 https://sobhezagros.ir/short/4A3WB 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح کرد:

فرماندار شهرستان لنده گفت: ریشه همه بحران‌ها و تنش‌ها و محور همه شرارت‌های منطقه به رژیم منحوس صهیونیستی برمی‌گردد.

جلال دانش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»، با اشاره به حادثه تروریستی در سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان گفت: ریشه همه بحران‌ها و تنش‌ها و منطقه شرارت‌های منطقه به رژیم منحوس صهیونیستی برمی‌گردد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: دام و استمرار این رژم در ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه است و تلاش او همواره بر برهم‌زدن آرامش کشورها با به‌وجودآوردن داعش در منطقه است.

وی افزود: با راه‌اندازی داعش در منطقه فضای روانی و روحی تمام کشورهای منطقه به‌ویژه محور مقاومت را می‌خواستند برهم بزنند که اینجا بود که ایران با حضور مستشاری خود به فرماندهی سردار سلیمانی توانست این شجره خبیثه داعش را برهم بزند.

دانش تأکید کرد: همه آزادی‌خواهان عالم این را به‌خوبی می‌دانند که یک رژیم ناپایدار دست به چنین اقدامات تروریستی در منطقه می‌زد که نشان از خشم و عداوت در خصوص برهم‌خوردن نقشه‌های خود در خاورمیانه است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: بنا بر تعبیر زیبای مقام معظم رهبری این رژیم ضربه‌فنی شده است و به هر عمل شنیع و زشتی حتی با قتل و خونریزی کودکان بی‌گناه به دنبال جبران شکست خود است که جبران پذیرنخواهد بود.

وی در ادامه افزود: قطعاً اقدامات تروریستی در کرمان و سایر کشورها نشان از ادامه جنایات این رژیم است چرا که تمام نشانه‌ها از انزوال و فروپاشی این رژیم حکایت دارد.

دانش ضمن محکوم‌کردن این حادثه تروریستی گفت: این حادثه تروریستی بدون شک با پاسخی قاطعانه از سوی ملت ایران و جبهه مقاومت روبروخواهد بود و دشمنان این را بدانند که انتقام قطعی است.

وی تأکید کرد: اینجانب شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در کرمان را به محضر ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای همه شهدا و سلامتی زخمی‌های این حادثه تروریستی را آرزومندیم و این قبیل ترورهای کور را محکوم می‌کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار