رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-05 22:02 شماره خبر : 3208 https://sobhezagros.ir/short/V5aZp 0
مجری و تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با صبح‌زاگرس:

مجری و تهیه‌کننده تلویزیون با محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در تجاوز به زنان گفت: صهیونیست‌ها با این اقدام خود خباثت را تمام کردند.

فریبرز علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در واکنش به جنایت جدید صهیونیست ها در تجاوز به زنان فلسطینی با محکومیت این جنایت گفت: کودک‌کشی، زن‌کشی و مظلوم‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی از زمانی‌که به یاد داریم وجود داشته و کار این رژیم منحوس همیشه این بوده است. 

مجری و تهیه کننده شبکه استانی دنا در ادامه بیان کرد: مرتب در خبرهای مختلف داشتیم که رژیم صهیونیستی یا به خانه‌های مسکونی مردم حمله کرده یا به مدرسه و بیمارستان حمله کرده‌است و اکنون با حمله به زنانی که اسلحه، سپر و محافظ نداشتند و کسی از آن‌ها دفاع نمی‌کرد، خباثت و کثافت کاری‌های خودشان را تمام کردند. 

وی افزود: یک روزی دفاع مقدس در کوچه‌های خرمشهر و آبادان و خوزستان و اهواز شروع شد و امروز همه مقاومت کشورهای اسلامی از یمن و لبنان و عراق و سوریه در غزه جمع شده است و مرکز مقاومت جهان شده است. 

علیزاده ادامه داد: وقتی مردم در همه ایالت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی با پرچم فلسطین و تصویر شهید قاسم سلیمانی به خیابان می‌آیند، نشان‌دهنده روسیاهی استکبار و رژیم صهیونیستی است. 

وی در پایان تاکید کرد: روز قدس باز هم مردم با حضور خود حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد؛ امیدوارم این روز قدس و جمعه آخر ماه مبارک رمضان آخرین جمعه باشد که ما به خیابان بیاییم و به زودی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را ببینیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار