رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-07 21:36 شماره خبر : 6819 https://sobhezagros.ir/short/erJBz 0
پیگیری مطالبات مردمی؛

سایه تاریکی ادامه‌دار در برخی از معابر ،بلوارها و خیابان‌های شهر لیکک باعث شده است که قسمت‌های از پایتخت شهرستان بهمئی در خاموشی فرو بروند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ تأمین روشنایی معابر عمومی با هدف ایجاد محیطی مناسب برای تردد و سیاحت باید در اولویت مدیریت شهری با کمک شرکت توزیع نیروی برق باشد، ولی علی رغم همه تلاش‌های شهرداری لیکک خاموشی و روشنایی اندک بسیاری از معابر شهری بر خیابان‌های این شهر سایه افکنده است.

شهر لیکک امروزه با مشکلات زیادی درزمینهٔ زیرساختی دست‌وپنجه نرم می‌کند و همین دلیل باعث شده که این شهر همچنان نتواند  خدمات خوبی را به شهروندانش ارائه دهد و رضایت صد درصدی آن‌ها را جلب کند.

شهر لیکک در سه چند سال اخیر توانست از یک شهر بی روح به یک شهر تقریبا خوب  و روشن تبدیل شود.

این شهر گرمسیری در دامن‌های زاگرس و در همسایگی ماغر، ساولک و قلعه نادر، امروز به دلیل طبیعت غیرقابل وصفش همچنان از بسیاری از زیرساخت‌ها و کمبودهای مهم رنج می‌برد و  آینده‌نگری نکردن مسئولان پیشین باعث شده که مشکلات زیادی گریبان شهروندان باشد.

تاریکی مطلق در برخی از خیابان‌های بهمئی

کمبود روشنایی احتمال خسارت جانی را در پی دارد

نبود زیرساخت‌هایی از جمله کمبود روشنایی در برخی از معابرو بلوارها باعث شده که امروز این نیازها بیشتر از گذشته برای مردم و شهروندان قابل‌ لمس باشد.

تاریکی پی‌درپی در برخی از معابر مهم شهر و برخی بلوارها ازجمله خیابان شهیدطالقانی (پارک بانوان) می‌تواند در شب باعث یک دردسر برای شهروندان و رانندگان شود، معضلی که اگر برای آن چاره‌جویی خاصی صورت نگیرد با توجه به استقرار پارک بانوان در این خیابان و تردد کودکان و اطفال احتمال خسارت جانی در آینده وجود دارد.

به گفته شهروندان این خیابان تاریکی در این معابر علاوه بر ایجاد ترس و دلهره در دل عابران، زمینه‌ساز ایجاد مزاحمت، تصادفات و حتی مشکلات دیگر در این محله شده و مشکلاتی برای تعداد زیادی از شهروندان ایجاد کرده است.

حال انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط به دنبال رفع موانع روشنایی در مناطق مهم شهر لیکک باشند.

تاریکی مطلق در برخی از خیابان‌های بهمئی
تاریکی مطلق در برخی از خیابان‌های بهمئی
تاریکی مطلق در برخی از خیابان‌های بهمئی
تاریکی مطلق در برخی از خیابان‌های بهمئی
تاریکی مطلق در برخی از خیابان‌های بهمئی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار