رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-02-03 23:12 شماره خبر : 3700 https://sobhezagros.ir/short/4yQl1 0
به استقبال کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد؛

شهيد بهادر باقريان سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای متدين در شهر چرام متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی در يكی از محورهای عملياتی خرمشهر در ۲۹ آبان سال ۶۶ به فيض شهادت نایل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» پاسدار شهيد بهادر باقريان سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای متدين در شهر چرام متولد شد و پس از طي دوران طفوليت براي كسب علم و دانش راهي مدرسه شد و به فراگيري علم و دانش پرداخت و باوجوداینکه در روستاي محل اقامت وی مدرسه وجود نداشت؛ اما رنج و زحمت زيادي را تحمل کرد و صبح‌ها براي فراگيري علم و دانش به چرام آمده و عصرها با كوله باري از علم و دانش به خانه خود برمی‌گشت.

تا اينكه دوران پنج‌ساله ابتدايي را با موفقيت به پايان رساند و وي براي ادامه تحصيل وارد مدرسه راهنمايي گرديد اما به علت ازدياد سن نتوانست ادامه تحصيل دهد و ناچار شد براي حل مشكلات زندگي به پدرش كمك کند تا اينكه در مردادماه ۱۳۶۵ به فكر تشكيل خانواده افتاد و پس از تشكيل خانواده در مهرماه ۱۳۶۵ به خدمت سربازي اعزام شد.

ازآنجاکه علاقه وافري به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي داشت خدمت در سپاه را انتخاب کرد و پس از اتمام دوران آموزشي وارد تيپ المهدي (عج) مستقر در يكي از جبهه‌های جنوب شد و تمام دوران خدمت خود را در جبهه‌های حق عليه باطل به سر برد و در چندين عمليات از جمله شركت در عملیات كربلاي ۵ و نصر۱  شركت جست.

شهيد در هر يك از عملیات فوق مجروح می‌شد و پس از گذشت چندماه در يكي از محورهاي تدافعي خرمشهر براثر تركش خمپاره سخت مجروح شد و وی را براي مداوا و عمل جراحي به مشهد مقدس اعزام کردند و پس از عمل جراحي به خانه خود برگشت، پس از بهبودي از عمل جراحي دوباره به محل خدمت خود برگشت.

ازآنجاکه خواست خداوند بود در يكي از محورهاي عملياتي خرمشهر در ۲۹ آبان سال ۶۶ به فيض شهادت نایل آمد و پیکر پاکش را در گلزار شهدای شهر چرام به خاک سپردند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار