رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-04 08:07 شماره خبر : 1222 https://sobhezagros.ir/short/4O09e 0

ملت بزرگ ایران نشان داده‌اند در روزهای غبارآلود فتنه از رهبری و ناخدای انقلاب اسلامی پیروی می‌کنند و هرگز عهدی را که با پیر جماران بسته‌اند فراموش نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم ایران بود که با الطاف الهی همچنین بصیرت مثال‌زدنی مردم ولایت مدار ایران همچنین هدایت‌های مقام معظم رهبری معظم انقلاب واقع گردید.

از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا نشان داد که به دنبال دشمنی با این انقلاب مردمی در مهم‌ترین و استراتژیک ترین  منطقه جهان است زیرا با سقوط رژیم ستم‌شاهی پهلوی دست آن‌ها از منابع طبیعی سرشاری که در ایران وجود داشت قطع شد.

آمریکایی‌ها با همین تفاسیر در چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی در ایجاد اغتشاش در ایران را داشته و دارند.

آخرین باری که آمریکا سعی در به آشوب کشیدن ایران را داشت را می‌توان به پاییز سال گذشته اشاره کرد که در یک جنگ ترکیبی سعی به اغتشاش کشاندن ایران و حفظ جمهوری اسلامی از معادلات جهانی را داشت بااین‌وجود مثل همیشه و با رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنین با بصیرت مثال‌زدنی مردم بزرگ ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

 

همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند در جریان جنگ ترکیبی طراحی‌شده علیه ملت ایران در سال گذشته اراده جمهوری اسلامی بر نقشه جامع دشمن پیروز شد اما بااین‌وجود نباید از کید و حیله دشمن غافل شد.

دشمن در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و ازجمله در جنگ ترکیبی سال گذشته امید مردم ایران را نشانه گرفته همه تلاش خود را کرد تا امید را در دل مردم ایران بکُشد، خشم و ترس را در افکار عمومی نهادینه کند همچنین به هر طریقی به دوقطبی و تفرقه و ایجاد شکاف میان مردم دامن بزند.

خبرهای مملو از دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیت‌ها، بزرگ کردن عیوب کوچک برنامه‌ همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران بوده و هست.

حجم عظیم شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بین‌المللی و عمله‌های داخلی آنان، هزاران اپراتور مجازی و اکانت توئیتر و لشکر سایبری منافقین مستقر در تیرانا، به عرصه آمدن توان میدانی همه گروه‌های به‌ظاهر متضاد و دشمن باهم علیه ایران از سلطنت‌طلب و نفاق تا گروه‌های تجزیه‌طلب همچون کومله، فعالیت ضدامنیت‌ملی بی‌سابقه سلبریتی‌های وطن‌فروش تا میدان‌داری رسانه‌ای برخی سلبریتی‌ها و مدیریت کامل محتوای حساب‌های مجازی آنان برای دمیدن بر اغتشاشات و جنگ خیابانی توسط سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان، حضور فعال شبکه عوامل و منابع دشمن تنها بخش اندکی از توانی بود که دشمنان ایران برای پیشبرد آشوب‌های اخیر به کار گرفتند.

باوجوداین برنامه‌ریزی‌ها و عملیات سنگین بسیاری از تحلیلگران غربی به‌وضوح از ناتوان بودن این اغتشاشات و آشوب‌ها از دستیابی به هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خبر دادند.

 

روند مدیریت میدانی آشوب‌ها برخلاف انتظار دشمن و عدم همراهی عمده مردم با اغتشاشگران و عدم پاسخ به فراخوان‌های متعدد سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، خیلی زود روشن کرد که عموم مردم فهیم ایران به‌رغم همه خباثت‌های دشمنان و کاستی‌ها و اشکالات داخلی همچنان پای‌کار انقلاب، دین، ولایت‌فقیه و تمامیت ارضی خود ایستاده‌اند.

سعی دشمنان که سال‌ها است به دنبال ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند دور کردن انقلاب از آرمان‌های است که در روز اول تشکیل خود با امام راحل بست و همچنان با مقام معظم رهبری در حال اجرای آن است.
 
 دشمنان به‌خوبی می‌دانند جمهوری اسلامی ایران یار و یاور محرومان و مظلومان جهان است و از هنگام شروع انقلاب 57 تا به امروز جمهوری اسلامی در برابر تمامی مستکبران عالم ایستاده است و مردم ولایت مدار ایران نیز با پیروی از رهبر فرزانه خود همچنان پای‌کار هستند.

ملت بزرگ ایران نشان داده‌اند در روزهای غبارآلود فتنه به‌جای پیروی از سلبریتی های وطن‌فروش، منافقین خائن که دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته است همچنین سلطنت‌طلبان فراری که سرمایه‌های مردم را به تاراج برده‌اند از رهبری و ناخدای انقلاب اسلامی پیروی می‌کنند و هرگز عهدی را که با پیر جماران بسته‌اند فراموش نمی‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار