رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-06 11:02 شماره خبر : 3219 https://sobhezagros.ir/short/4XB56 0
مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد:

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد گفت: متأسفانه نیروهای رژیم صهیونیستی عمل شنیعی را در غزه انجام داده‌اند که سکوت جامعه جهانی بویژه کشورهای عربی در برابر این مسئله مایه ننگ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان شفا در غزه و تجاوز به زنان فلسطینی در این بیمارستان بیان داشت: مرگ بر رژیم غاصب صهیونیستی و تمام حامیانش و همچنین کسانی که این جنایت‌ها را می‌بینند و سکوت می‌کنند بخصوص کشورهای عربی که ادعای مسلمانی دارند اما از کنار چنین جنایت‌های به‌سادگی عبور می‌کنند.

وی گفت: چندین ماه است که رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را تحت بدترین و غیرانسانی‌ترین محاصره قرار داده است و آنها را زیر بمباران دارد به خاک و خون می‌کشد.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کهگیلویه‌ و‌بویراحمد افزود: این جنایت ها از رژیم غاصب صهیونیستی تازگی ندارد و دست های پلید این رژیم از گذشته تاکنون به چنین جنایت های آلوده است.

عبودی ادامه داد: دست این رژیم به خون مردم فلسطین به خصوص مردم غزه آلوده است.

وی عنوان کرد: در این حملات به غزه بخصوص در حمله به بیمارستان ها جنایت های از این رژیم سر زده است که هر انسان آزاده ای آن را بشنود، متاثر می شود.

 عبودی گفت: بازهم شاهد بوده‌ایم که این رژیم جعلی در جدیدترین اقدام خود دست به چه جنایتی زده است که در جنایت‌های این رژیم متفاوت است.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان خاطرنشان کرد: اینکه عده ای غاصب مردم مظلوم و بی‌پناه که به بیمارستان پناه آورده‌اند حمله کنندو عده‌ای را به شهادت برسانند وعده‌ای را شکنجه قرار بدهند و بعد وحشیانه زنان مظلوم غزه را مورد تجاوز قرار دهند،این مسئله از انسانیت بدور است و حتی حیوان چنین عمل شنیعی را انجام نمی‌دهد.

وی بیان داشت: متأسفانه نیروهای رژیم صهیونیستی عمل شنیعی را در غزه انجام داده‌اند که توهین به ناموس مسلمانان است.

عبودی افزود: ما نمی‌خواهیم با این رفتارها اسرائیل را معرفی کنیم، زیرا که این رژیم؛ جعلی معرفی‌شده است و همه او را با جنایت‌هایش می‌شناسند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان افزود: اینجا باید فریاد بزنیم بر سر کشورهای عربی و مسلمان که چرا سکوت کرده‌اند در حالی که ناموس مسلمان‌ها مورد تعرض قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: خیلی از این جنایت‌ها گویا برای مردم دنیا عادی شده است، دیدید وقتی بیمارستان شفا موردحمله نیروهای این رژیم کودک کش قرار گرفت چه واکنش‌های جهانی را به همراه داشت، اما امروز بعد ازحادثه تجاوز به زنان فلسطینی در این بیمارستان، خیلی‌ها سکوت کرده‌اند.

عبودی خاطرنشان کرد:این عادی انگاری بسیار بد و خطرناک است و آن چیزی است که رژیم صهیونیستی می‌خواهد،پس بنابراین همه ما باید به صحنه بیاییم و بعد از نماز جمعه این هفته به صحنه بیاییم و رفتارهای غیرانسانی این رژیم را محکوم کنیم.

وی ادامه داد:سران این رژیم این را بدانید که خداوند شاهد عمل‌های این رژیم کودک کش است و امیدواریم خداوند جزای این‌همه ظلمی را که ‌به فلسطینیان روا می‌دارند از آن‌ها بگیرد.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه  استان بیان داشت: حاکمان کشورهای عربی باید بدانند، که امروز نوبت فلسطین است و اگر اقدامی نکنند فردا نوبت آن‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس وظیفه دینی ما، حاکمان دینی وظیفه‌دارند که نسبت به این موارد حساس باشند و سکوت نکنند و همه آن‌ها باید به صحنه بیایند و مهم‌ترین وظیفه‌شان قطع رابطه با این رژیم کودک کش است، که اگر این اقدامات شکل بگیرد رژیم صهیونیستی به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار