رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-07 17:22 شماره خبر : 942 https://sobhezagros.ir/short/4Xpy4 0
يادداشت؛

رسانه هاي غرب در تلاش هستند با تاكتیك هاي مختلف اسرائيل را مظلوم و فلسطين را ظالم نشان دهند.

به گزارش صبح زاگرس، اين روزها تيتر خيلي از اخبار رسانه‌هاي غرب فلسطين و اسرائيل است اما نحوه مواجهه اين رسانه‌ها با اين مسئله در نوع خودش جالب و قابل تامل است.

رسانه‌هايي كه مرگ اتفاقي يك دختر جوان در ايران را به اندازه انفجار يك بمب اتمي به صدا در آوردند اين روزها سكوت قابل تاملي در مقابل مرگ 7 هزار نفر در فلسطين كرده اند، آن ها به گونه اي از انفجارها و اتفاقات فلسطين تيتر مي زننند كه گويا يك اتفاق معمولي رخ داده است.

اين رسانه‌ها يك چشمشان را بسته اند و با يك چشم به مسائل نگاه مي‌كنند، آن‌ها در رابطه با مسائل فلسطين چشم واقع بيني و حقيقت بيني را بسته اند و با چشم سانسور، پاره حقيقت گويي مطالب مختلف را نشر مي‌دهند.

رسانه‌هاي غرب تلاش مي كنند جاي جلاد و شهيد را عوض كنند و به خورد ملت بدهند ، آن‌ها نه دلي براي دلسوزي دارند و نه وجداني كه بيدار شود فقط به دنبال مظلوم نمايي از اسرائيل و آمريكا هستند.

رسانه‌هاي غرب از مرگ مادران فلسطيني چيزي نمي نويسد مادراني كه يك بار با مرگ كودكان شان مي ميرند يك بار با مرگ همسرشان و يك بار با آواره شدن، جدا شدن روح از بدن شان را مرگ نمي دانند بلكه آزادي از چنگال ظلم و استكبار است.

رسانه‌هاي اسرائيلي و امريكايي چشم حقيقت بين خود را بسته اند اين رسانه‌ها مي‌داند چگونه تيتر بزنند و چگونه تصاويرشان را انتخاب كنند تا من و شما و همه آن هايي كه چيزي از سواد رسانه اي نمي دانيم را به دام بيندازند.

همه رسانه‌هاي غربي كه براي يك اتفاق كوچك در ايران آه و فغان مي‌كنند ، توييتر و اينستاگرام و همه شبكه هاي اجتماعي را براي زدن هشتگ عليه ايران به كار مي گيرند مرگ ده ها كودك  فلسطيني را بايكوت مي‌كنند، امپراتوري رسانه اي اينگونه جاي جلاد و شهيد را عوض مي كنند.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار