رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-17 09:47 شماره خبر : 3980 https://sobhezagros.ir/short/4kRlR 0

اداره راهداری شهرستان باشت حدود یک ماه فاقد مدیر یا سرپرست در این اداره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» راه یکی از سرمایه‌های ملی و مهمترین عامل توسعه اجتماعی و اقتصادی هر منطقه‌ای است به شکلی که هرچه نسبت به گسترش شبکه راه‌های شهرستان اقدام گردد، در جهت توسعه آن گام برداشته‌شده است.

بر همین اساس بهبود و توسعه شبکه راه‌ها یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و زیرساخت‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی محسوب می‌شود که اداره راهداری شهرستان باشت فعلاً بدون مدیر و سرپرست اداره می‌شود.

اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان متولی نگهداری، بهسازی و ایمن‌سازی راه‌ها جایگاه ویژه‌ای در توسعه ملی و افزایش بهره‌وری اقتصادی شهرستان‌ها دارد. 


همان‌گونه که راه، عامل توسعه و بهره‌وری اقتصادی و حتی ارتقاء سطح رضایتمندی از زندگی است به‌صورت بالقوه می‌تواند نقش تخریب و از بین بردن منابع انسانی و اقتصادی را نیز بر عهده گیرد، چراکه در صورت عدم مدیریت درست در بهره‌برداری از راه‌های  ارتباطی شهرستان، صدمات‌ جانی و خسارات اقتصادی آن به‌مراتب می‌تواند زیان‌بارتر از مزایای آن باشد. 

با توجه به وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان اداره‌ای که چنین نقش مهمی در این راستا دارد چرا باید  بدون مدیر و حتی سرپرست باشد؟

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار