رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-17 15:01 شماره خبر : 7050 https://sobhezagros.ir/short/VwaKY 0
ظهر امروز صورت گرفت؛

رئیس سازمان قضایی نیروهای‌مسلح کشور ظهر امروز با امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پور خاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای‌مسلح کشور ظهر امروز با آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کرد.                   

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی در یاسوج گفت: این بشارت را به شما می دهیم نسبت جرائم در این استان با سایر استان ها کمتر است گفت: با مجرمینی که با حقوق شهروندی، جرائمی که می تواند جامعه را ملتهب کند و جرائمی که سبب بی آبرویی نیروهای مسلح شود قاطع برخورد می شود، این معنا ندارد افراد در جایگاه شغلی مرتکب سوءاستفاده شغلی شوند، اگر در این جایگاه کسی مرتکب سواستفاده شود، حق و عدالت ایجاد می کند با او برخورد قاطع و سخت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پور خاقان ادامه داد: از محضر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج دو خواسته دارم اینکه شما با نگاه پدرانه نسبت به حضور آقای ملک حسینی داشته باشید، همانگونه که در زمان ریاست آقای شیخ علی داشتید تا کار پیش برود، از رئیس جدید می خواهم که ارتباط خود را با نماینده ولی فقیه حفظ کنند زیرا مشروعیت ما به حکم ولی فقیه است.

اشراف خوب ملک حسینی به منطقه

امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از تلاش های علیرضا شیخ علی رئیس پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح و آروزی موفقیت برای رئیس جدید گفت: آقای ملک حسینی اشراف و آگاهی خوبی نسبت به منطقه دارد و این موضوع سبب کمک به مدیریت و قضاوت بیشتر به این مجموعه می شود.

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای‌مسلح با امام‌جمعه‌یاسوج

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه قاضی در این دنیا زیاد داریم اما اینکه در چه حکومتی و قانون و کشوری می‌جنگند مهم است گفت: در دنیای استعمار قضات جور و ستم و صهیونیستی نقش آفرینی دارند، اما‌ قضات ما‌ در جامعه اسلامی نقش دارند، قضات اگر‌ جرمی مرتکب شوند خطای آنها سنگین است و اگر کار خیری انجام دهند پاداش دارند.

وی با بیان اینکه همه مجموعه‌ها آفات دارند ادامه داد: باید برنامه اخلاقی و کلاس‌های لازم داشته باشند تا آگاهی نسبت به مسائل شرعی و دینی در شأن و منزلت نظام اسلامی باشد.مجموعه سازمان می توانند در خصوص آسیب ها گوشزد کنند این موضوع از طریق نشست ها و جلسات گوشزد می شود.

امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نیروهای مسلح هم خود آنها و هم خانواده های آنها مورد ارزیابی اخلاقی است و خیلی افراد، اشخاص و فرهنگی و سیاسی مشکل ندارند اما مشکل از ناحیه خانواده ها است و سبب ایجاد مشکل برای جامعه می‌شود.

در نقطه مهم تاریخ ایستاده ایم

وی افزود: امروز نظام اسلامی در یک نقطه مهمی‌ از تاریخ قرار دارد و جهان را در مسیر و جبهه مقاومت قرار گرفته و این مسیر را باید ادامه دهد و زمینه های ظهور حضرت ولی عصر عج را محقق کنند. در دنیای امروز زبان استکبار زبان زور‌ است و زبان ما در قدرت نیروهای مسلح است که باور و اعتقادات دینی بخشی از این قدرت است.

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای‌مسلح با امام‌جمعه‌یاسوج

حسینی ادامه داد: جایگاه نیروهای مسلح و قضاوت پیرامون آنها مهم است و امروز آزادی خواهان جهان چشم به این جهان گشوده اند، و نقش آفرینی جمهوری اسلامی مهم است و نیروهای مسلح در این جایگاه نقش مهمی دارد.
 
رئیس پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح در کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: در برنامه ها و جلسات مختلف با نماینده ولی فقیه حضور داشتیم و خودمان را خطبه های نماز جمعه می رساندیم.

علیرضا شیخ علی با بیان اینکه برای موضوعات حقوقی و قضائی به گونه ای عمل داشتیم که سبب مشکل برای دیگران نشود گفت: در مدت زمان گذشته در زمانی اتفاق نیفتاد که نیرویی محضر نماینده ولی فقیه آمده و گلایه و شکایت کند.

وی افزود: در این ایام فرمایش مقام معظم رهبری چراغ راه ما بود و تلاش داشتیم بدبین به نظام اضافه نشود و به گونه ای عمل شود که مورد رضایت خداوند متعال باشد. 

شیخ علی گفت: ما با نماینده ولی فقیه تعامل و دیدار و سرکشی و موضوعات را مطرح می کردیم و برای وی آروزی موفقیت داشتیم.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار