رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-03-03 20:39 شماره خبر : 4401 https://sobhezagros.ir/short/VpRw5 0
به استقبال از کنگره ملی شهدا استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛

بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، مسئولین شهرستان بهمئی با خانواده معزز شهدائ ۸ سال دفاع مقدس دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،  در این دیدارها امام جمعه شهر لیکک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، نماینده ولی فقیه در سپاه بهمئی، نماینده صدا و سیما و معاونت حفظ آثار ناحیه بهمئی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه لیکک در دیدار با خانواده معظم شهدا، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت شهیدان خدمت مخصوصاً خادم الرضا شهید حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: برای حفظ این انقلاب نیاز به دادن هزینه است که از بدو اسلام داریم هزینه میدهیم.

امام جمعه لیکک درحالی که پای درددل خانواده شهدا نشست گفت: شهدا متعلق به قشر، افراد یا گروه خاصی نیستند بلکه متعلق به کل جامعه هستند.

وی گفت : با خون خادم‌الرضا(ع) این انقلاب محکم‌تر و مقاوم‌تر خواهد شد و امیدوارم ما هم بتوانیم این راه را محکمتر ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: بهترین مهندسان و بااستعدادترین افراد این عملیات بزرگ را طراحی کرده بودند، که همه این ها با توان های داخلی صورت گرفت.

امام جمعه لیکک گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر بعد از سال های سال هنوز در دنیا یک الگوی نظامی است.

 

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار خود، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.

غلامی نژاد خانواده معظم شهدا را ولی نعمتان انقلاب خواند وگفت:  ما  بایستی به عهد خود بر تداوم راهشان در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار