رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با حضور مسئولان استانی وملی برگزارشد:

دیدار چهره به چهره معلولین شهرستان لنده در قالب محله کم برخوردار با مدیرکل دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و معاونین مدیرکل بهزیستی استان در لنده برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، دیدار چهره به چهره معلولین شهرستان لنده در قالب محله کم برخوردار با مدیرکل دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و معاونین مدیرکل بهزیستی استان در لنده برگزارشد. 

 

 

دیدارچهره به چهره معلولین با مسئولین درلنده

در این دیدارهای مردمی مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی در حوزه های مسکن، اشتغال، نیازمندی های معیشتی و درمانی با مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی با درخواست های مردمی و معلولین مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

 

دیدارچهره به چهره معلولین با مسئولین درلنده

در این دیدار معاون اشتغالزایی و مسکن بهزیستی استان، معاون فرماندار شهرستان لنده، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده، مسئول بنیاد علوی، جمعیت هلال احمر شهرستان و رئیس و کارشناسان  اداره بهزیستی شهرستان لنده پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بودند.

 

 

دیدارچهره به چهره معلولین با مسئولین درلنده

در ادامه نیز مدیرکل دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و معاونین مدیرکل بهزیستی استان و شهرستان با فرماندار شهرستان لنده و مسئولان ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان نشست مشترکی داشتند.

در این نشست مباحث مهم و مشکلات معلولین از سوی فرماندار شهرستان لنده بیان و تاکید بر اشتغالزایی پایدار جامعه هدف سازمان بهزیستی و مسکن مناسب داشتند.

جلال دانش گفت: در بحث مسکن معلولین می توانیم زمین در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار دهیم تا در قالب شهرک های الحاقی بتوانند ساخت و ساز مناسب داشته باشند.

بابایی نیز در این نشست گفت: در حوزه تسهیلات اشتغالزایی مشکلی نداریم و هر اندازه که متقاضی تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان داشته باشیم می توانیم تسهیلات پرداخت کنیم.

مدیرکل دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: یکی از اهداف مهم طرح محلات کم برخودار رفع مشکلات جامعه هدف این سازمان با همراهی و کمک های دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکلات اساسی آنان است.

در ادامه نیز علی نیکبخت مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت: در خصوص پروژه ساختمان توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان لنده پس از رفع مشکلات شهرداری و پروانه ساخت و خلع ید پیمانکار به دنبال جایگزین کردن پیمانکار جدید و برای ادامه پروژه مرکز توانبخشی بهزیستی شهرستان لنده هستیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

دیدارچهره به چهره معلولین با مسئولین درلنده
دیدارچهره به چهره معلولین با مسئولین درلنده
دیدارچهره به چهره معلولین با مسئولین درلنده
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار