رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: دفاع مقدس جلوه‌ای از عاشورا بود و همه رزمندگان ما ادامه‌دهنده را سیدالشهدا (ع) هستند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان لنده با حضور در ناحیه مقاومت بسیج لنده با فرمانده و کارکنان این ناحیه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام انصاری‌پور با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: حوادث عاشورا برای همه عالمیان به‌عنوان الگویی کم‌نظیر برای دفاع از حریت دینی و تمامیت اسلام است.

وی افزود: دفاع مقدس جلوه‌ای از عاشورا بود و همه رزمندگان ما ادامه‌دهنده را سیدالشهدا (ع) هستند .

رئیس دادگستری شهرستان لنده تأکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس ثابت کرد که می‌توانیم با توکل به خداوند و پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری دینی با رشادت و حضور گسترده عاشقانه رزمندگان در برابر تهاجمات گسترده دشمنان ایستاد و مزد این ایستادگی خودکفایی و رسیدن به کمال است.

در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با قدردانی از حضور رئیس و مجموعه دادگستری شهرستان لنده گفت: هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا با اجرای برنامه‌های متنوع این فرهنگ را به‌درستی به نسل جوان منتقل کنیم.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی گفت: اجرای بیش از ۹۲ برنامه فرهنگی مختلف به همراه تجلیل از ۴۰۰ نفر از رزمندگان و فعالین فرهنگی و هنری در شهرستان لنده و دیدار هم‌زمان با بیش از ۹۰ خانواده شهید در هفته دفاع مقدس و اجتماع بزرگ جوانان در گام دوم انقلاب گوشه‌ای فعالیت‌های مهم این هفته بوده است.

ویسی در ادامه خاطرنشان کرد: هر آنچه از موفقیت در انقلاب داریم به برکت تمسک به فرهنگ دفاع مقدس است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

دفاع مقدس، جلوه‌ای از عاشورا بود
دفاع مقدس، جلوه‌ای از عاشورا بود
دفاع مقدس، جلوه‌ای از عاشورا بود
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار