رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-12-28 05:13 شماره خبر : 3074 https://sobhezagros.ir/short/4zjyd 0
مکانی که باز هم حاشیه‌ساز شد؛

انتشار فیلم‌هایی از رقص دو دختر جوان در یکی از اماکن عمومی و تفریحی شهر یاسوج باز هم حاشیه‌ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» فضای مجازی و محتوای منتشر شده در آن برای هیچ کس قابل دفاع نیست، به‌طوری که در فضای مجازی شاهد همه نوع ناهنجاری هستیم؛ از سوءاستفاده‌های مالی و سیاسی گرفته تا مسائل غیراخلاقی و آلوده شدن جوانان به قمار، مواد مخدر، شرب خمر و.... 

 

ولنگاری فضای مجازی از کلاهبرداری های سایبری تا ارائه محتواهای نامناسب یا به‌کار بردن الفاظ و تصاویر نامناسب با شان جامعه اسلامی و ترویج سبک زندگی نامناسب معنا می شود و هر روز نمونه‌های جدیدی از آن به وجود می آید. 

 

مخاطرات ولنگاری این فضا بگونه ای است که روزانه صدها یا هزاران محتوای نامناسب و هنجارشکن ، مغزهای کودکان و نوجوانان و هر خانواده ایرانی را تهدید می کند.

 

اخیرا کلیپ هایی از یک دختر جوان در شهر یاسوج در فضای مجازی منتشر شده است که انتقادات زیادی زا به دنبال داشته است و خانواده های بسیاری از ترویج این مدل کلیپ‌ها ابراز نگرانی و گلایه کرده اند که چرا با چنین مواردی برخورد نمی شود.

 

نکته جالب ماجرا اینجاست که برخی اماکن عمومی و تفریحی در شهر یاسوج به راحتی در اختیار این فرد قرار می گیرد و با پوشش نامناسب اقدام به تهیه کلیپ از خود می کند اما به راستی چرا این اتفاق باید به راحتی رخ دهد و چنین فضایی در یکی از نقاط بلند شهر یاسوج باید در اختیار چنین افرادی قرار گیرد.

 

گفتن است پیش از این نیز این مجتمع تفریحی حواشی در خصوص موضوع حجاب داشت که این بار نیز چنین مساله‌ای رخ داده است و باید متولیان این مجتمع پاسخگو باشند.

رقص دختران در یک مجتمع تفریحی یاسوج+عکس
رقص دختران در یک مجتمع تفریحی یاسوج+عکس
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار