رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-11 14:51 شماره خبر : 7641 https://sobhezagros.ir/short/46rJ0 0
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم همه کشورهای منطقه از رژیم منحوس، کودک‌کش و تروریست صهیونیستی متنفر شده‌اند و از تنبیه و خون‌خواهی توسط ایران خوشحال‌ هستند.

حمید نیک‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دررابطه‌با تحولات اخیر لبنان و عملیات پر فروغ وعده صادق ۲ ایران ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای لبنان و تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: تحولاتی که در لبنان، فلسطین و به‌طورکلی در غرب آسیا به وجود آمده است به دلیل زیاده‌خواهی جبهه استکبار که به‌نوعی یک رژیم جعلی در منطقه درست کردند که در جهت منافع آمریکا و جبهه استکبار گام برمی‌دارد و هیچ خط قرمزی را رعایت نمی‌کنند و روزانه ده‌ها جنایت علیه مردم بی‌دفاع انجام می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا در سال ۲۰۰۰ دارای قدرت ویژه‌ای بود که با یک حرکت می‌توانست خیلی اتفاقات را در منطقه رقم بزند، اما انقلاب اسلامی موجب شد تا این قدرت کاهش پیدا کند، زمانی در منطقه خلیج‌فارس و دریای عمان بیش از ۳۰۰ شناور داشتند، اکنون کمتر از ۴۰ الی ۵۰ شناور دارند و این به‌نوعی اخراج آنان از منطقه است، فلذا به دلیل کاهش منافع، موقعیت، هویت و اقتدارشان دست به جنایت‌هایی در غزه، لبنان، افغانستان و سوریه اینها همه به دلیل ازدست‌دادن منافع نامشروعی است که در طی این صدسال از این منطقه غارت کردند.

وی افزود: منطقه شمال آفریقا و غرب آسیا، مناطق ویژه و حساسی بوده و نقاط کلیدی، مؤثر ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک در جهان محسوب می‌شود، همچنین تنگه هرمز و باب المندب و... این مناطق به‌نوعی شاه‌راه بین‌قاره‌ای و مدفن سوخت‌های فسیلی نیز محسوب می‌شود به همین دلیل موردتوجه و تجاوز ویژه این جنایت‌کاران است.

نیک‌پور گفت: اما به دلیل روشنگری‌ها، تبیین و تأثیرات جمهوری اسلامی در منطقه به‌نوعی سبب بیداری مردم دنیا گشته است و باتوجه‌به فراگیری ارتباطات نوین و استفاده از ابزارهای جدید دنیا در معرض اخبار، اطلاعات، پیام‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، از تمام جهات خیزش ویژه افکار عمومی بر علیه این رژیم منحوس است و اینها همه به‌خاطر روشنگری‌های جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز در دنیا ببینید مردم دیگر حاضر نیستند که زیر سلطه جبهه استکبار باقی بمانند و به همین دلیل است که این خیزش‌ها و قیام‌ها را دارند نمونه آن را در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و... می‌بینیم. آنها جبهه‌ای را تحت عنوان جبهه مقاومت تشکیل داده‌اند؛ یمن به‌تنهایی توانسته است جبهه استکبار را در دریای سرخ و باب المندب فلج کند، در کنار آن نیز انصارالله نیز بعد از حمله طوفان الاقصی حماس به رژیم صهیونیستی موجب شد تا هویت و بازدارندگی این رژیم از لحاظ هویتی، اقتصادی و اجتماعی به خطر بیفتد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انصارالله در سال جاری به‌تنهایی ۱۸۸ شناور و کشتی تجاری و جنگی را منهدم و فراری داد، این خود یعنی شکست هیمنه اسرائیل و طرف‌داران بزدلش که توسط جبهه مقاومت صورت‌گرفته است.

وی افزود: این ترورهایی که اخیراً رژیم در پیش گرفته است و منجر به شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و همراهانشان شد این یک شکست بزرگی است؛ چون خون شهدا برکت می‌دهد به حرکت امت، پیروزی قطعاً به یاری خداوند از آن جبهه مقاومت خواهد بود. مقاومت هزینه دارد و خیلی نگران‌کننده نیست قطعاً همانند دیشب و عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ جواب تک‌تک جنایات این رژیم منحوس را به‌خوبی خواهیم داد.

نیک‌پور در پایان ادامه داد: جشن و پایکوبی مردم کشورهای منطقه بعد از حمله موشکی وعده صادق ۲ ایران را تماشا کنید؛ مردم همه کشورها از این رژیم منحوس، یدک‌کش و تروریست متنفر و از تنبیه و خون‌خواهی ایران خوشحال‌اند، بدترین تنبیه برای این رژیم منحوس همین‌که با دیدن هر بار این موشک‌ها میلیون‌ها نفر از آنان به پناهگاه‌های زیر‌زمینی می‌روند. رعب و وحشتی که در آنان وجود دارد را تمام دنیا مشاهده خواهد کرد پایان این رژیم منحوس نزدیک است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار