رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مدیرکل مدیریت بحران در گفتگو با صبح زاگرس:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد خسارت بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

علیرضا نیک‌روز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در خصوص خسارت بارش‌ها در کهگیلویه وبویراحمد گفت:درطی روزهای گذشته تا امروز وضعیت شدید بارندگی در مناطق مختلف استان را شاهد بودیم و این بارش‌ها تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص خسارت این بارش‌ها گفت:مزارع، شیلات، زمین‌های کشاورزی، باغات و منازل سازمانی دچار خسارت شده اند و این خسارت‌ها در همه مناطق روستایی و شهری مشاهده شده است. 

وی ادامه داد: کل مجموعه ستاد مدیریت بحران استان، دهیاران، بخشداران و فرمانداران پای‌کار هستند و تدابیر لازم در دست اقدام است. 

نیک‌روز تأکید کرد: باتوجه‌به صاعقه و رعدوبرق از تردد و مسافرت غیرضرور پرهیز شود. 

این مسئول گفت: راه‌های روستایی باز است و تنها نقطه‌ای در لوداب دچار مشکل شده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برآوردی‌ از خسارت‌ها تا اکنون انجام نشده است و با مساعد شدن شرایط برآورد خسارت‌ها انجام می‌شود.

در همین راستا شهرام مهدوی مطلق فرماندارشهرستان بویراحمد در گفتگو با رسانه‌ها گفت: در پی بارندگی اخیر، راه‌های ارتباطی حدود ۷۰ درصد روستا‌های بخش لوداب، ۶۰ درصد روستا‌های بخش سپیدار و چند روستا در بخش کبگیان قطع شده است.

وی با عنوان اینکه تردد در جاده‌های اصلی این شهرستان در جریان است افزود: هرچند در اغلب این جاده‌ها شاهد ریزش کوه هستیم، اما با تلاش راهداران همه جاده‌های اصلی باز است.

فرماندار بویراحمد همچنین از قطعی برق در برخی از مناطق بخش‌های لوداب و سپیدار خبر داد.

مهدوی مطلق اضافه کرد: در شهر یاسوج نیز برخی از منازل مسکونی به ویژه در منطقه شرف آباد دچار آب گرفتگی شدند.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار