رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-23 12:09 شماره خبر : 3009 https://sobhezagros.ir/short/V0k57 0
رئیس کمیته امداد لنده خبرداد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده از ارائه خدمات‌رسانی و حمایت از ۳۳۰ دانش‌آموز یتیم در پایه‌های مختلف تحصیلی خبرداد.

امیرمحمود بصیری فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به ایام نوروز و ضرورت حمایت از ایتام و نیازمندان گفت: بیش از ۳۳۰ دانش‌آموز یتیم در شهرستان لنده از خدمات حمایتی این نهادی بهره‌مند هستند که انتظار داریم در آستانه عید نوروز چشم‌به‌راه همت و عنایت ملت ایران خاصه شهرستان لنده قرار گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده گفت: بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند که امیدواریم در جشن نیکوکاری شاهد حمایت ویژه مردم قرار گیرند.

وی افزود: با تلاش صورت‌گرفته در راستای خدمات حمایتی از دانش‌آموزان نیز هزینه تعمیر و ترمیم دندان ۸۰ نفر از دانش‌آموزان به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با همکاری و مشارکت خیرین و کمیته امداد به این خانواده‌ها پرداخت شده است.

بصیری فرد گفت: در آستانه عید نوروز و به‌منظور تکریم خانواده‌های سادات با همکاری یکی از خیرین تعداد ۱۹۶ بسته غذایی به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین این سادات توزیع شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در هفته گذشته نیز تعداد ۱۸۰ بسته بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با تأمین منابع اشتغال‌زایی شاهد راه‌اندازی کسب‌وکارهای مختلف برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد باشیم.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار