رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 20:25 شماره خبر : 3591 https://sobhezagros.ir/short/NDZzr 0
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران حماسه‌ باشکوهی در حمله به منافع رژیم صهیونیستی داشتند و این اقدام برگ زرین دیگری در کارنامه سپاه محسوب می‌شود و نشاط و امیدی در دل مؤمنان و موحدین و آزادگان جهان ایجاد کرد.

سید علی احمدزاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تشکر از سپاه پاسداران در حمله به مراکز رژیم صهیونیستی گفت: از اقدام شجاعانه و بی‌نظیر سپاه پاسداران که سبب تضعیف دشمن و بازدارندگی برای کشور شد و این اقدام در تاریخ بشریت به‌یادماندنی خواهد بود، تشکر می‌کنیم. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم کودکش صهیونیستی دشمن خدا و بشریت است و اقدام سپاه در حمله به مراکز نظامی‌ این رژیم قابل‌تقدیر است. 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران حماسه‌ باشکوهی در حمله به منافع رژیم صهیونیستی داشتند افزود: این اقدام برگ زرین دیگری در کارنامه سپاه محسوب می‌شود و نشاط و امیدی در دل مؤمنان و موحدین و آزادگان جهان ایجاد کرد. 

احمدزاده گفت: مردم مظلوم منطقه همچنین در مناطق مختلف کشور و استان جشن گرفتند و سبب ناامیدی و شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب شدند و این اقدام سبب خرسندی همه ملت ایران و رهبری معظم انقلاب شد و از این حماسه جاودان تشکر می‌کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار